Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2013

Bodybuilding champion & werken, hero.

Top fysiek heb je neer gezet Bob! Zeker aangezien je dit vegetarisch doet. Wat zijn nu je doelen na de contest?

• Topic Starter Topic Starter
Bodybuilding champion & werken, hero.

En dan vergeet je nog het meest gains-slurpende, tijdrovende, voedingverpestende, cortisolverhogende component in mijn leven... mijn gf :roflol:

Top fysiek heb je neer gezet Bob! Zeker aangezien je dit vegetarisch doet. Wat zijn nu je doelen na de contest?

Thanks man! Stil volg ik jou ook nog steeds hoor ;)

Daar ben ik nog over na aan het denken. Algemene doel blijft sterker & groter worden, maar ik twijfel nog over droog blijven of weer een bulkvachtje. In ieder geval weer 3 kg vvm erbij tot de volgende contest!

Maar ik heb nog stemmen nodig jongens! Het zou balen zijn als ik net als vorig jaar net buiten de top 3 val. Dus als jullie kunnen helpen of eventueel anderen zouden kunnen motiveren zou dat geweldig zijn. Thanks:)

En dan vergeet je nog het meest gains-slurpende, tijdrovende, voedingverpestende, cortisolverhogende component in mijn leven... mijn gf :roflol:

Daar ben ik nog over na aan het denken. Algemene doel blijft sterker & groter worden, maar ik twijfel nog over droog blijven of weer een bulkvachtje. In ieder geval weer 3 kg vvm erbij tot de volgende contest!

Maar ik heb nog stemmen nodig jongens! Het zou balen zijn als ik net als vorig jaar net buiten de top 3 val. Dus als jullie kunnen helpen of eventueel anderen zouden kunnen motiveren zou dat geweldig zijn. Thanks:)

Know that feel bro :roflol:

STEUN M'N DBB DREAMTEAM BROEDER JONGENS! DIT IS TOP 3 WAARDIG

Moest ik je een 11 kunnen geven, zou ik je een 12 geven! Helaas kan ik slechts een 10 geven :(

Wel rot van die ene kerel die zegt dat je in zijn ogen winnaar bent, maar je vervolgens een 7 geeft...

Moest ik je een 11 kunnen geven, zou ik je een 12 geven! Helaas kan ik slechts een 10 geven :(

Wel rot van die ene kerel die zegt dat je in zijn ogen winnaar bent, maar je vervolgens een 7 geeft...

Hahaha thanks bro.

Ja die heb ik nog ge-pm-d, hoop dat hij er nog werk van maakt. Kan maar zo een plek schelen!

je staat er keihard bij, maar kans op een top3 plek heb je imo weg gegeven met de foto keuze

je staat er keihard bij, maar kans op een top3 plek heb je imo weg gegeven met de foto keuze

Laat ik maar hopen dat niet iedereen daar zo over denkt :) Zoals al besproken is het natuurlijk een kwestie van smaak en heb ik om die reden de mening van anderen gevraagd en ben ik zo tot deze selectie gekomen. En de gym-shoot-foto zegt toch ook een hoop?

lekker bulken :D

en vriendin wegdoen :D

gainssss

Daaayumm, dat was een lekkere training!

Face pulls
10x21
10x21
10x21

Pullups
10x

Toen ff 20 minuten bezig geweest met mn heup, oefeningen leren enzo. Daarna;

Pendlay rows
6x60
6x60
6x90
6x110

V-grip pulldown
12x97
5x127 (full stack) waarvan 2 met spot

Wide grip pulldown
10x67
12x67 waarvan 3 spot

Seated cable row
12x97
dropset: 6x127 (full stack) + 8x97 + 10x67 + 16x40

Barbell shrugs
10x60
16x100
10x60 snatch grip
10x140

EZ bar curl
12x27,5
10x27,5
10x17,5 strict
24x27,5 veel cheat enzo.

Dumbbell alternating curl
10x14
6x22

Side raises
10x14
10x14

Foamrollen

Lekkere pomp, overal veins en strepen, nog steeds goed droog.

----------------

Voeding vandaag:
400 ml soja melk unsweetened
50 gr oats
40 gr whey

1 lolly mango :roflol:
1 boterham kaas

100 gr rijst
kwart courgette
kwart oranje paprika
90 gr quorn
2 gebakken eitjes

2 boterhammen kaas
1 boterham pindakaas

4 pannekoeken
40 gr whey
2 scoops Supercharge

Training

40 gr whey
20 gr druivensuiker

Half stokbrood
2 vegetarische hamburgers
half ui in ringen
kwart paprika in ringen
beetje ketchup

500 gr kwark
200 gr bosfruit (diepvries)
20 gr whey
100 ml sojamelk
In de middag gemaakt, in de diepvries gedaan, 3 uur later smullen! Bosvruchten-kwark-ijs. Wel erg machtig, zo'n bak van ruim 800 gram.

lekker bulken :D

en vriendin wegdoen :D

gainssss

Hehe, ik zal het eens in overweging nemen :D

het bulken, niet de gf ;)

niet dat ik je gesmeek om een derde plaats erg ok vind (ik haat politiek), kan ik je wel vertellen dat ik jou voor Determination plaats, en ik denk dat ik jou donderdag ook meer sterren heb gegeven dan hem (heb geranked met -1 ster per persoon die ik vind dat minder is dan de vorige). ik snap eerlijk gezegd (als ik mezelf even volledig uit de wedstrijd beschouw, want iedereen wil natuurlijk zelf winnen), waarom hij zo stevig op 1 staat, wsh door de zeer droge lats en armen, maar in een echte line up wordt hij volledig van de map geveegd want bodybuildingmassa zit er (in mijn ogen) niet echt op, ofwel heb ik gewoon een heel andere kijk op beoordelen van fysieken natuurlijk. (hiermee zeg ik ook niet determination: je bent slecht, nee, je hebt een degelijke fysiek, maar bobK, en nog twee andere, zijn beter)

en mensen die willen dat bobK een podiumplaats halen, stop met mij te underraten a**holes! :D

Hey bob ik ben ook gek op van die whey/fruit/kwark shizzle! Ik maak het regelmatig.

Gebruik jij een blender voordat je het hele boeltje in een bakje in de vriezer zet, of meng je het gewoon met een vork in een bakkie en zet je het daarna gewoon in de vriezer?

:roflol: Maar mijn 9 heb je te pakken hoor :thumbs:

Hey bob ik ben ook gek op van die whey/fruit/kwark shizzle! Ik maak het regelmatig.

Gebruik jij een blender voordat je het hele boeltje in een bakje in de vriezer zet, of meng je het gewoon met een vork in een bakkie en zet je het daarna gewoon in de vriezer?

Je kan ook ingevroren fruitstukjes halen bij de appie, das goed voor smoothie-achtige dingen blenden en supermakkelijk.

niet dat ik je gesmeek om een derde plaats erg ok vind (ik haat politiek), kan ik je wel vertellen dat ik jou voor Determination plaats, en ik denk dat ik jou donderdag ook meer sterren heb gegeven dan hem (heb geranked met -1 ster per persoon die ik vind dat minder is dan de vorige). ik snap eerlijk gezegd (als ik mezelf even volledig uit de wedstrijd beschouw, want iedereen wil natuurlijk zelf winnen), waarom hij zo stevig op 1 staat, wsh door de zeer droge lats en armen, maar in een echte line up wordt hij volledig van de map geveegd want bodybuildingmassa zit er (in mijn ogen) niet echt op, ofwel heb ik gewoon een heel andere kijk op beoordelen van fysieken natuurlijk. (hiermee zeg ik ook niet determination: je bent slecht, nee, je hebt een degelijke fysiek, maar bobK, en nog twee andere, zijn beter)

en mensen die willen dat bobK een podiumplaats halen, stop met mij te underraten a**holes! :D

Ik maak mensen er dan wel alert op dat ik in de contest mee doe, maar dat zegt niet dat ik vind dat ik beter ben dan de rest. Jij hebt duidelijk in verhouding meer massa, die latspread van jou is sick. Als ik een latspread doe dan ziet dat er niet uit door minder massa. Jij heb echt de verhoudingen om wedstrijden te gaan draaien, ik nog niet.
Dank je! Maar Determination is ook echt goed hoor, hij staat echt kurkdroog, al vind ik zijn benen een minpunt.

Ik heb gewoon de bak kwark overgeschept in een grotere bak, melk met whey geshaked, erbij gegoten, bevroren fruit van de AH erbij, met lepel roeren en dan in de diepvries. Perfect!

:roflol: Maar mijn 9 heb je te pakken hoor :thumbs:

Je kan ook ingevroren fruitstukjes halen bij de appie, das goed voor smoothie-achtige dingen blenden en supermakkelijk.

Thanks man ;) Yep, die!

Ik wil wel stemmen, maar hoe werkt dit? In de galerij of ergens anders?

Terug
Naar boven