Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Top fysiek heb je neer gezet Bob! Zeker aangezien je dit vegetarisch doet. Wat zijn nu je doelen na de contest?

En dan vergeet je nog het meest gains-slurpende, tijdrovende, voedingverpestende, cortisolverhogende component in mijn leven... mijn gf
Thanks man! Stil volg ik jou ook nog steeds hoor
Daar ben ik nog over na aan het denken. Algemene doel blijft sterker & groter worden, maar ik twijfel nog over droog blijven of weer een bulkvachtje. In ieder geval weer 3 kg vvm erbij tot de volgende contest!
Maar ik heb nog stemmen nodig jongens! Het zou balen zijn als ik net als vorig jaar net buiten de top 3 val. Dus als jullie kunnen helpen of eventueel anderen zouden kunnen motiveren zou dat geweldig zijn. Thanks![]()

Know that feel bro
STEUN M'N DBB DREAMTEAM BROEDER JONGENS! DIT IS TOP 3 WAARDIG

Moest ik je een 11 kunnen geven, zou ik je een 12 geven! Helaas kan ik slechts een 10 geven
Wel rot van die ene kerel die zegt dat je in zijn ogen winnaar bent, maar je vervolgens een 7 geeft...
je staat er keihard bij, maar kans op een top3 plek heb je imo weg gegeven met de foto keuze
Zoals al besproken is het natuurlijk een kwestie van smaak en heb ik om die reden de mening van anderen gevraagd en ben ik zo tot deze selectie gekomen. En de gym-shoot-foto zegt toch ook een hoop?En dan vergeet je nog het meest gains-slurpende, tijdrovende, voedingverpestende, cortisolverhogende component in mijn leven... mijn gf
Thanks man! Stil volg ik jou ook nog steeds hoor
Daar ben ik nog over na aan het denken. Algemene doel blijft sterker & groter worden, maar ik twijfel nog over droog blijven of weer een bulkvachtje. In ieder geval weer 3 kg vvm erbij tot de volgende contest!
Maar ik heb nog stemmen nodig jongens! Het zou balen zijn als ik net als vorig jaar net buiten de top 3 val. Dus als jullie kunnen helpen of eventueel anderen zouden kunnen motiveren zou dat geweldig zijn. Thanks![]()

je staat er keihard bij, maar kans op een top3 plek heb je imo weg gegeven met de foto keuze
Want determination heeft een paar top foto's gekozen?je staat er keihard bij, maar kans op een top3 plek heb je imo weg gegeven met de foto keuze

Dank je, top 3 is natuurlijk wel een complimentBen ik ook beetje mee eens. Toch hoop ik voor je dat je top3 mag behalen.

Ik denk dat ze bedoelen dat ik beter materiaal had liggen maar voor foto's heb gekozen die zij minder vinden. Determination had denk ik alleen die foto's.Want determination heeft een paar top foto's gekozen?![]()

En dan vergeet je nog het meest gains-slurpende, tijdrovende, voedingverpestende, cortisolverhogende component in mijn leven... mijn gf![]()
Maar mijn 9 heb je te pakken hoor Hey bob ik ben ook gek op van die whey/fruit/kwark shizzle! Ik maak het regelmatig.
Gebruik jij een blender voordat je het hele boeltje in een bakje in de vriezer zet, of meng je het gewoon met een vork in een bakkie en zet je het daarna gewoon in de vriezer?
niet dat ik je gesmeek om een derde plaats erg ok vind (ik haat politiek), kan ik je wel vertellen dat ik jou voor Determination plaats, en ik denk dat ik jou donderdag ook meer sterren heb gegeven dan hem (heb geranked met -1 ster per persoon die ik vind dat minder is dan de vorige). ik snap eerlijk gezegd (als ik mezelf even volledig uit de wedstrijd beschouw, want iedereen wil natuurlijk zelf winnen), waarom hij zo stevig op 1 staat, wsh door de zeer droge lats en armen, maar in een echte line up wordt hij volledig van de map geveegd want bodybuildingmassa zit er (in mijn ogen) niet echt op, ofwel heb ik gewoon een heel andere kijk op beoordelen van fysieken natuurlijk. (hiermee zeg ik ook niet determination: je bent slecht, nee, je hebt een degelijke fysiek, maar bobK, en nog twee andere, zijn beter)
en mensen die willen dat bobK een podiumplaats halen, stop met mij te underraten a**holes!![]()
Hey bob ik ben ook gek op van die whey/fruit/kwark shizzle! Ik maak het regelmatig.
Gebruik jij een blender voordat je het hele boeltje in een bakje in de vriezer zet, of meng je het gewoon met een vork in een bakkie en zet je het daarna gewoon in de vriezer?
Maar mijn 9 heb je te pakken hoor
Je kan ook ingevroren fruitstukjes halen bij de appie, das goed voor smoothie-achtige dingen blenden en supermakkelijk.
Yep, die!