MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2013

Hoelang doe jij nu ongeveer over zo'n training van je?

Thanks! Oh stop je met die olympische lifts training dan?

Ik heb een tijd terug 215 gedeadlift, maar met die repouts zit ik met mijn theoretische 1RM rond de 233, dus als ik weer een tijd zou focussen op singles zal de 230 er wellicht een keer in zitten. Ik heb voor deze cycle 230 als 1RM ingevoerd in het schema, anders zit ik helemaal richting de 15 reps :P

Woww, dat zou inderdaad netjes zijn man ;)

Nee, ga die in me trainingen verwerken (Snatches voordat ik de Squat doe en Cleans voordat ik de Deadlift doe)

• Topic Starter Topic Starter
je kan een beetje het Starting Strenght principe proberen. Dus 5x5 en dan verhogen telkens. Maar
high rep chinnen is gewoon k*t als je iets of wat bodyweight hebt

Ja precies, daar zat ik ook aan te denken. Gewoon zonder gewicht beginnen en dan wekelijks 2,5 kg erbij. Zou jij dan 3x3 of 5x5 doen?

Noemde je mij nou dik? :sad:

Ja precies, daar zat ik ook aan te denken. Gewoon zonder gewicht beginnen en dan wekelijks 2,5 kg erbij. Zou jij dan 3x3 of 5x5 doen?

Noemde je mij nou dik? :sad:

5x5 ... die 3x3 vind ik een te grote stap als je nadien 10 reppers ofzo wilt maken.

En ja hoor, ik noem jou dik terwijl ik zelf 10% BF meer heb als jij :roflol:

Hoelang doe jij nu ongeveer over zo'n training van je?
Woww, dat zou inderdaad netjes zijn man ;)
Nee, ga die in me trainingen verwerken (Snatches voordat ik de Squat doe en Cleans voordat ik de Deadlift doe)

Zo'n 2 uur meestal, met warming up en stretchen erbij.
Thanks;)
Maar volg je dan nog die website of een eigen opzet?

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 10:43 ----------

5x5 ... die 3x3 vind ik een te grote stap als je nadien 10 reppers ofzo wilt maken.
En ja hoor, ik noem jou dik terwijl ik zelf 10% BF meer heb als jij :roflol:

Ik wil nadien geen 10 reppers maken, ik wil juist naar de bw+bw pull-up, dus een 1RM van bw+92 oid :D

Nee Robke, jij bent gewoon buff.

Ik wil nadien geen 10 reppers maken, ik wil juist naar de bw+bw pull-up, dus een 1RM van bw+92 oid :D

Nee Robke, jij bent gewoon buff.

Owh ... ja, dan hou je inderdaad best je reps op 3x3

Buff? Zeg dat tegen die pygmee die onder het afdak van mijn buik woont ;)

Oke, ga ik doen, thanks voor het meedenken ;)

Haha zeg je nou dat je een kleintje hebt? :roflol:

3 kleintjes :( Zijn maten die daar ook wat rondhangen zijn ook niet enorm :p
Nu ja, heb je met pygmeetjes hé. Ze kunnen wel lekker in de pot roeren bij het koken

3 kleintjes :( Zijn maten die daar ook wat rondhangen zijn ook niet enorm :p
Nu ja, heb je met pygmeetjes hé. Ze kunnen wel lekker in de pot roeren bij het koken

Achja als je een bijpassende pot hebt dan kan je geweldige dingen produceren.

Ik voel hier een nieuwe aanpak voor een vernieuwde manier van coïtusuele voorlichting
Jongens en meisjes we gaan het vandaag hebben over de pygmee en de pot...... :D

Verstandig dat je de rep-out hebt overgeslagen, moet je maar niet gokken met 150 KG op je nek :eek:
Beter volgende week je kans pakken om vol te gaan voor de laatste rep-out van deze cycle.

Ik voel hier een nieuwe aanpak voor een vernieuwde manier van coïtusuele voorlichting
Jongens en meisjes we gaan het vandaag hebben over de pygmee en de pot...... :D

Verstandig dat je de rep-out hebt overgeslagen, moet je maar niet gokken met 150 KG op je nek :eek:
Beter volgende week je kans pakken om vol te gaan voor de laatste rep-out van deze cycle.

:D

Tja als ik iets geleerd heb van die quadblessures is het wel dat ik niet moet pushen als het niet goed voelt. Bij pijntjes gewoon neerleggen en de keer erop weer opnieuw proberen. Volgende week 158 kg dus dat gonna b gud.

Nou het zit niet echt mee op het moment. Mijn heup is aan puin, geen idee waarom maar mn linker gluteus, quadriceps, abductor en IT band zijn allen naar de k*t. Mijn bovenrug voelt ook zuur en ik was gisteren en vandaag extreem moe. Ik zit een beetje te twijfelen wat ik nu het beste kan doen. Als ik weer naar de fysio ga ben ik weer 3 behandelingen verder en daar heb ik eerder gezegd geen zin in. Het liefst wacht ik gewoon in de hoop dat het maandag over is.

• Like
Waarderingen: Ymir
Misschien ff lekker op de crosstrainer in de gym? Misschien helpt het als je de boel los gooit?

Misschien ff lekker op de crosstrainer in de gym? Misschien helpt het als je de boel los gooit?

Tja dat doe ik eigenlijk altijd als warming up al 2 a 3 minuutjes, misschien inderdaad een keer wat uitgebreider doen. Misschien met mn vriendin een keer naar een Thermen bad ofzo, ff lekker stomen en weken :P

Iedereen aan de blessures. Hoop dat het snel beter is!

klinkt niet best ... misschien gewoon even chillen tot na het weekend man ;)

Gruwelijk, ik had een hele lap tekst geschreven maar toen drukte ik per ongeluk op een banner.
Maareh wat ik eigenlijk wou zeggen:

23234205.jpg

Iedereen aan de blessures. Hoop dat het snel beter is!
Ja ik kon niet achterblijven he :D
klinkt niet best ... misschien gewoon even chillen tot na het weekend man ;)
chillen als in .. niet trainen? :angstig:
Gruwelijk, ik had een hele lap tekst geschreven maar toen drukte ik per ongeluk op een banner.
Maareh wat ik eigenlijk wou zeggen:

jesus

:roflol: ahw man, dat heb ik zo vaak gehad dat ik 'lappen tekst' tegenwoordig gewoon in 'Notepad' uit tik en dan plak in de browser.

Maar thanks MessiasBrah, dat geeft me een goed gevoel :heart:

Ik verplaats de training van vanavond naar morgenavond, en sla OHP en front squats deze week over. De trainingen deze week worden dus als volgt:

do
BP repout x107 (minimaal 3, ik ga voor 7)
Incline db flyes
Incline cable flyes
Dips
French press
Overhead db extensions

vr
DL repout x186 als mijn been het toelaat (minimaal 3, ik ga voor 8)
pull-ups
Rows
Lat pulldown
Face pulls
Shrugs

za-zo
off

Voeding logischerwijs vandaag 2500 kcal, donderdag en vrijdag 3500-4000 kcal (meeste post workout), weekend 2500 kcal.

Volgende week weer volgens planning als het kan, alleen weighted chins 3x3 en een stapje terug in gewicht, ipv repout.

Hoe kom jij aan 186kg?
Stangen wegen toch 20kg en 18kg?
Die 2 zwarte zijn 20kg en alle zilveren 18kg...

Wel mooie planning, flink volume ook.
Ben wel benieuwd naar je repouts man! ;)

Terug
Naar boven