XXL Nutrition

Contest Log Bob - Contest log 2013

Thanks! Ik had wat problemen met doorslapen, werd 's nachts wakker tussen 1 en 3 uur en daarnaast wilde ik ook gewoon de kwaliteit van mijn slaap verhogen, dus dieper slapen.

Melatonine doet bij veel mensen gewoon wat het moet doen, en deze zijn hoog gedoseerd (3mg, bij de drogist zijn 0,1mg haha) en bevatten ook nog wat kruiden etc die de rust en slaap bevorderen. Ik zou het gewoon proberen. Goed slapen en uitgerust wakker worden is zo lekker.

Het wakker worden 's avonds is een natuurlijk effect van je lichaam ;)

Ergens halverwege dit artikel

I know het is van T-nation, maar dit onderzoek staat daar los van ;).
Is wel zeker een gedegen onderzoek, waarbij mensen dus altijd midden in de nacht wakker werden.

• Topic Starter Topic Starter
Het wakker worden 's avonds is een natuurlijk effect van je lichaam ;)

Ergens halverwege dit artikel

I know het is van T-nation, maar dit onderzoek staat daar los van ;).
Is wel zeker een gedegen onderzoek, waarbij mensen dus altijd midden in de nacht wakker werden.
Thanks! Maar toch voel ik me beter uitgerust als ik 8 uur achter elkaar slaap, als ik snachts er een keer uit ben geweest dan word ik brakker wakker.

Wat ik ook tegenkwam in dat artikel:

Aside from disruptions of the first sleep and second sleep pattern, there are plenty of other sleep problems that plague humans.

There's sleep apnea, of course, which, depending on who you talk to, is caused by overdeveloped neck muscles (check), being a fat bastard (check, semi srs), possessing a large cow-like tongue or big tonsils (check), or even having a funny shaped head. (check :roflol: )

Mijn vriendin klaagt wel eens over dat ik snurk of zwaar adem in mijn slaap, misschien als ik wat gewicht verlies dat ik ook beter zal slapen door een betere ademhaling in mijn slaap.

Succes yo

Succes kerel, ga je volgen :thumbs:

Even op mobiel uitgetypt:

Cycle 3, week 1, vrijdag

Warming up: clean&press 2x10x40, face pulls

(push) Overhead press
5x55
Repout x63 (5 reps min, 10 om theoretisch 1RM vorige cycle te evenaren) 10 reps gehaald, laatste rep wel immense backlean

(pull) pull-ups
8x wijd
5x wijdst
8x normaal

Rug/heup voelde niet super, ik denk doordat ik woensdag met frontsquat even de spanning verloor. Had iets zeurende pijn boven mn linker bil.

(legs) Deadlift
10x40
5x70
5x90
5x140
3x160
Repout x175,5 (5 reps min, 13 om theoretisch 1RM vorige cycle te evenaren)
10 reps, 11e wel omhoog gekregen maar geen lockout

Helaas nog maar weinig tijd, moest mn gf en dr moeder ophalen van de Toppers :roflol:

Barbell shrugs
20x80
20x120
20x160

Triceps pushdown dropset
10x45 (full stack)
10x32
8x24
10x15
60 sec overhead tricep stretch
-zieke pump, triceps helemaal steenhard

Parallel grip pulldown
10x86

Eind.
Bw na training: 92,5 kg

Thanks, leuk dat je ook volgt
Thanks mate! Welkom ;)

Laatst bewerkt:
Lekkere training bro! Hoe was het bij de Toppers? :trollface:

Repout at 175.5, dafuq man. Stevig! :D

10x175.5kg! You mad Bob?

Geweldige rep out op je deadlift! Stiekem ben ik jaloers :sad:

zieke repout op je deadlift man!

Ga morgen ook weer beginnen met 5/3/1 cycle, kan niet wachten!
Vond die repouts stiekem zo lekker altijd! :P
Jij zit wel flink onder je 1RM met zulke repouts dan of niet?

Wat een p*ssy deadlift man! :roflol: je kan beter gewoon stoppen bro, dit kan toch echt niet verder zo ...

Wait wut?
10reps met mijn 1RM :sad:

Echt nice, je kracht op de dl!

Haha beest, die deadlifts. Heb je de 220 al gepasseerd?

Geweldige rep out op je deadlift! Stiekem ben ik jaloers :sad:
Thanks! Gewoon geduld hebben en doorzetten ;)

zieke repout op je deadlift man!

Ga morgen ook weer beginnen met 5/3/1 cycle, kan niet wachten!
Vond die repouts stiekem zo lekker altijd! :P
Jij zit wel flink onder je 1RM met zulke repouts dan of niet?

Thanks! Oh stop je met die olympische lifts training dan?

Ik heb een tijd terug 215 gedeadlift, maar met die repouts zit ik met mijn theoretische 1RM rond de 233, dus als ik weer een tijd zou focussen op singles zal de 230 er wellicht een keer in zitten. Ik heb voor deze cycle 230 als 1RM ingevoerd in het schema, anders zit ik helemaal richting de 15 reps :P

Wat een p*ssy deadlift man! :roflol: je kan beter gewoon stoppen bro, dit kan toch echt niet verder zo ...

Oke ik stop. Sorry man, voor mijn bestaan, voor de ruimte die ik inneem, de lucht die ik adem, sorry.

Echt nice, je kracht op de dl!
Thanks!

Haha beest, die deadlifts. Heb je de 220 al gepasseerd?
Nee helaas nog niet, laatst wel een poging gedaan maar kreeg de 220 niet omhoog, dan zou ik weer een keer een paar trainingen singles moeten gaan liften
.

-------------------

Nou gisteren is de lader van mn laptop ineens stuk gegaan, dus mn hele training uitgetypt en toen viel alles uit aargh. Hier dus weer opnieuw:

Cycle 3, week 2, maandag

Warming up: 2 min crosstrainer hoge weerstand, 4 sets face pulls, 2 sets triceps rope extensions

(push) Bench press light
20x40
16x60
8x80
5x90
8x90
5x90

(pull) Weighted chins
8xbw
3x+7.5
3x+20
Repout: 3x+32.5 4 rep kreeg ik mn kin niet boven de bar. De repout met chins gaan k*t, ff iets anders op verzinnen.
10xbw

(legs) Squat
10x40
8x60
5x80
5x100
3x120
3x133
Repoutx150 (6 om theoretisch 1rm te evenaren) na 1e rep gestopt, rug voelde gewoon niet goed op spanning, en die voelde vrijdag ook al niet lekker dus sla de repout een keer over.

Calf presses
5x12x35 per kuit, om en om zonder pauze
20x55 breed, tegelijk
15x25 kruislings per kuit
Dropset: 20x75 12x45 12x25 tegelijk. Leeg.

Dumbbell pullovers
10x24
10x34
10x38 lekkere stretch

EZ bar curls
30x7,5
12x37,5
8x47,5
5X57,5 full cheat :roflol:

Side raises:
12x12

Cable curls met rug naar cable station
4x15x20 per hand, pijnlijke pump

Spider curls
4x20x20 voelde heel duidelijk de focus aan de buitenkant van mn biceps

Rustig mijn rug, onderrug, heup en benen met de foamroller gemasseerd en gestretcht

Sissy squats
3x10 TRX supported, pump hehe

Gewicht na training: 91,7 kg -ah dus er begint wat te gebeuren!
Vrijdag doe ik weer een bulk-dag, de rest van de week 2500-2700 kcal.

(pull) Weighted chins
8xbw
3x+7.5
3x+20
Repout: 3x+32.5 4 rep kreeg ik mn kin niet boven de bar. De repout met chins gaan k*t, ff iets anders op verzinnen.
10xbw

Voenten/benen op een bench leggen ;) Kan je wat strikter reppen en minder last van zwiepen enzo
En dan kan je bij failen nog altijd een paar repjes negatief extra doen met wat hulp van je benen.

Voenten/benen op een bench leggen ;) Kan je wat strikter reppen en minder last van zwiepen enzo
En dan kan je bij failen nog altijd een paar repjes negatief extra doen met wat hulp van je benen.

Nou dat is het probleem niet, ze gaan strikt en zonder zwaaien, maar ik bedoel dat ik eerder achteruit ga in kracht dan vooruit, dus ik denk dat ik ze op een andere manier moet benaderen, niet als 5/3/1 lift maar 3x3 en gewoon progressief belasten ofzo. Heb je daar misschien nog een suggestie voor?

Nou dat is het probleem niet, ze gaan strikt en zonder zwaaien, maar ik bedoel dat ik eerder achteruit ga in kracht dan vooruit, dus ik denk dat ik ze op een andere manier moet benaderen, niet als 5/3/1 lift maar 3x3 en gewoon progressief belasten ofzo. Heb je daar misschien nog een suggestie voor?

je kan een beetje het Starting Strenght principe proberen. Dus 5x5 en dan verhogen telkens. Maar
high rep chinnen is gewoon k*t als je iets of wat bodyweight hebt

Terug
Naar boven