Fitness Seller

Body & Fitshop stack 2: Lean Gain, Whey Perfection, Perfect Protein Mix, LeuciPure...

Het woord overkill is hier goed op zijn plek.

5kg in een maand = 4kilo vet/vocht (waarvan veel vet!) + 1kg spieren (in een gunstig geval)

Neem dit niet verkeerd op, maar je stelt nog geen ene poep voor (66kg bij 1.86m...) dus je lichaam zal alleen al door de prikkel van goed eten en gewichtstraining supersnel groeien. Met jouw gewicht is 2kg per maand wel een goede richtlijn op zich, en dit bereik je makkelijk ook zonder al die supplementen.
Neemt niet weg dat een beetje experimenteren met die dingen leuk is, maar je bereikt er iig nog niks mee!

Veel speelplezier

**edit 2** daarnaast heb ik je voedingsschemabekeken en dat gaat helemaal nergens over.
12.45 eet je een paar sneetjes brood, en dan je volgende eetmoment is om 19.15?
Geef dat geld van al die supplementen liever aan een goed doel ofzo.
Lees je in en eet eerst eens fatsoendelijk voor je geld aan al die ongein gaat uitgeven
Je kan echt wel meer 1 kg gainen per maand. Maar is inderdaad overkill :D.

epic topic titel is epic: EN de creatine van de toekomst bitches

oke ff serieus, er is al genoeg gezegd, maar ga serieus overwegen wat te ETEN ipv te drinken.

• Topic Starter Topic Starter
Training 1:

Vandaag de eerste training gehad met deze stack.

De creatine alfa-ketoglutaraat lost zeer goed op maar hij heeft wel een zeer zure smaak als je hem oplost in het water. Na de training hem genomen met WMS en EAA en dan merk je er totaal niks van.
De Muscle & Pump Ultra zorgen voor een zeer goede pomp in je spieren. Van smaak heb ik niks gemerkt aangezien het capsules zijn.

Heb een zeer goede training achter de rug. :D

Training 1:

De creatine alfa-ketoglutaraat lost zeer goed op maar hij heeft wel een zeer zure smaak als je hem oplost in het water. Na de training hem genomen met WMS en EAA en dan merk je er totaal niks van.
De Muscle & Pump Ultra zorgen voor een zeer goede pomp in je spieren. Van smaak heb ik niks gemerkt aangezien het capsules zijn.

Mooizo van je training heljen:thumbs: ik zou sowieso nog 100gr havermout plus halve liter melk extra pakken op een dag voor extra kcal en koolhydraat.

Je kan natuurlijk je voeding vervangen door pillen en shakes maar ik hou het liever op voeding. Je kan dan echt eten en ook dezelfde waarden bereiken.

Training 1:

Ben benieuwd of je deze creatine beter gaat vinden dan orotate :)
Je hebt precies veel haters hier :p

Jij trekt je echt niets aan van alle commentaar hier hé ???
Gewoon doen alsof er niets over gewone voeding ipv supplementen gezegd wordt :D

Toch wel hoor. :p. De tips neem ik met me mee en probeer ik zo goed mogelijk toe te passen. Ik ga ook proberen extra voeding (vaste) te eten en dan zo een shake te laten.

Jij trekt je echt niets aan van alle commentaar hier hé ???
Gewoon doen alsof er niets over gewone voeding ipv supplementen gezegd wordt :D

+1

En beter doe je er ook nog wat mee. Zijn echt geen debiele die je allemaal advies geven. Stop de helft van de supps in de voorraad kast en ga eten!

De Christus wat een supps. Anyways goodluck.

geef je de moed op of blijf je de log wel onderhouden?

Ik volg nog steeds heljen dus wel blijven updaten:)

Training 2:

Zo vandaag mijn 2de training gehad. Doorgaans zijn de trainingsdagen maandag, woensdag en vrijdag. Soms kan de training van vrijdag naar zaterdag verschuiven wegens een te lange schooldag.

Vandaag stond dus workout A op het programma. Ik kon alle oefeningen met een goede uitvoering voltooien. Ben ook erg tevreden over deze workout. De Muscle & Pump Ultra geeft me echt een gigantische pomp.

De Lean Gain is elke dag weer iets om naar uit te kijken. :D. Een zeer lekkere romige shake. De Whey Perfection en Perfect Protein Mix zijn beide ook subliem. De Protein Perfection Mix heeft in mijn ogen een lossere structuur dan de Whey Perfection. Alle 3 de shakes lossen perfect op in zowel melk als water wat in mijn ogen een zeer goed pluspunt is.

De LeuciPure toevoeging aan de shakes merk ik ook niet qua smaak. Dus ik blijf de goede smaak behouden. :D

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

geef je de moed op of blijf je de log wel onderhouden?

Waarom zou ik de moed opgeven? :p. Ik train 3 dagen in de week dus na elke training update ik sowieso.

Rustdagen zal ik vanaf nu ook posten op jouw verzoek ;) :cool:

Hey Heljen hoe gaat gaat nu, en merk je al iets van deze stack? :)

Hey Heljen hoe gaat gaat nu, en merk je al iets van deze stack? :)

De Muscle & Pump voel ik enorm fel. Die geeft een waanzinnige pomp. Maar zoals bij elke creatine heeft deze ook even nodig om goed te beginnen werken. Bij de Orotate voelde ik het zeer goed na 1 week. Nu heb ik het ook nog maar 3 dagen genomen. Dus ik verwacht rond volgende week woensdag hier het effect van te merken.

De gewichten die ik tijdens het trainen gebruik liggen nu wel lager. Maar ze voelen zwaarder aan door de extra aandacht voor uitvoering.:D

De Muscle & Pump voel ik enorm fel. Die geeft een waanzinnige pomp. Maar zoals bij elke creatine heeft deze ook even nodig om goed te beginnen werken. Bij de Orotate voelde ik het zeer goed na 1 week. Nu heb ik het ook nog maar 3 dagen genomen. Dus ik verwacht rond volgende week woensdag hier het effect van te merken.

De gewichten die ik tijdens het trainen gebruik liggen nu wel lager. Maar ze voelen zwaarder aan door de extra aandacht voor uitvoering.:D

Ah oke..
En hoe bevalt de combinatie van Lean Gainer - Whey Perfection - perfection mix?

Ah oke..
En hoe bevalt de combinatie van Lean Gainer - Whey Perfection - perfection mix?

Eigenlijk heel goed. :D. Ik heb nu de whey shake van in de ochtend vervangen door de Lean Gain. En dan neem ik om 10u ipv de Lean Gain extra vast voedsel zoals aangeraden is. :D. De Protein perfection mix is een heerlijke shake voor het slapen. :D.

Waarom neem je niet Creatine Monohydraat ipv AKG? Deze laatste klinkt leuk op papier, maar de monohydraat heeft talloze studies achter zich staan die de werking bevestigen.

Terug
Naar boven