damocell
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 230
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon lekker doorgaan met waar je mee bezig bent heljen! Keep up the good work.![]()

. Wauw. 2 scoops NoxiPro in combinatie met deze stack blijkt voor mij veel te heftig te zijn.
. Mijn hart jaagde als een bezetene, ik was aan het zweten van ik kan niet meer en na elke set squats verloor ik mijn zicht van duizeligheid. Maar de kracht en de focus waren niet normaal.
.
. Training 5:
Wat een training vandaag.. Wauw. 2 scoops NoxiPro in combinatie met deze stack blijkt voor mij veel te heftig te zijn.
. Mijn hart jaagde als een bezetene, ik was aan het zweten van ik kan niet meer en na elke set squats verloor ik mijn zicht van duizeligheid. Maar de kracht en de focus waren niet normaal.
.
Vandaag ook aan het einde van de workout voor de lol paar setjes EZ-curls gedaan. De pomp die ik kreeg is niet te beschrijven. Zo gruwelijk. Armen staan op scheuren. De Muscle & Pump gaf me altijd al een super pump maar nu in combinatie met NoxiPro is het echt een monsterpump.
Voor iedereen die van een gruwelijke pump houdt kan ik de muscle & pump alleen maar aanraden..
Verder heb ik het deze training met lichtere gewichten gedaan wegens een terugkerende rugblessure. Maar volgens mij heb ik de dader gevonden. Ik lette tijdens de squats op een goede "hip drive", vandaag met dit te proberen kreeg ik telkens de steken in mijn onderrug. Zelfs als ik dit doe zonder gewicht op mijn rug. Dus vandaag de squats zonder de extra hip drive en dus ook zonder pijn.
gaat de kracht weer omhoog ofniet, aangezien je meer op de techniek ging letten en je niet verder ging op je pr's ofzo?Beter man dat je de dader te pakken heb Heljengaat de kracht weer omhoog ofniet, aangezien je meer op de techniek ging letten en je niet verder ging op je pr's ofzo?
.
. 80 kg squat met goede uitvoering is het doel. 
Hey heljen wat denk jij van lean gain in de cut.
Ik heb moeite aan me calorieen te komen. Zou dit uitkomst kunnen bieden ?
.Hey heljen wat denk jij van lean gain in de cut.
Ik heb moeite aan me calorieen te komen. Zou dit uitkomst kunnen bieden ?
moeite met aan kcal komen tijdens cutten? What the f...

moeite met aan kcal komen tijdens cutten? What the f...
Ik eet er 1700 terwijl ik er zeker 2600 moet hebben kan nooit lang goed gaan.

. Toch stond mijn gewicht gelukkig nog op 67,1 kg. Dus niks bijgekomen maar ook niks afgevallen.
. Nu terug vreten.
.wanneer weeg jij je als ik vragen mag? ik doe dat nu iedere zondag na het pissen ;P. doe je dat gewoon om een dag of ook smorgens ofzo. Ik deed het eerst wel eens midde op de dag alleen was ik wel eens zo stom dat ik af en toe te weinig had gegeten of te veel zeg maar dat gewicht niet klopte door dat er wat in mijn maagje zatVandaag stond dus weer mijn weging op het programma. Jammer genoeg vorige week last van wat buikgriep dus zat veel op het toilet en kon ik ook minder eten.. Toch stond mijn gewicht gelukkig nog op 67,1 kg. Dus niks bijgekomen maar ook niks afgevallen.
. Nu terug vreten.
.

wanneer weeg jij je als ik vragen mag? ik doe dat nu iedere zondag na het pissen ;P. doe je dat gewoon om een dag of ook smorgens ofzo. Ik deed het eerst wel eens midde op de dag alleen was ik wel eens zo stom dat ik af en toe te weinig had gegeten of te veel zeg maar dat gewicht niet klopte door dat er wat in mijn maagje zat![]()
. Zo heb ik altijd een vast punt om me te wegen.
.oke niceIk doe het elke woensdag direct als ik uit mijn bed kom.. Zo heb ik altijd een vast punt om me te wegen.
.
, ik weeg ong net zo veel als jou
alleen jij gaat harder vooruit. keep up the good work
ik moet meer eten hahaMooizo heljen, knallen verder nu met t eten en gewoon weer verder trainen! Net heb ik een prtje gezet op benen.140 kg squat 5 keer, maar niet helemaal doorzakken ivm agescheurde knieband. Ben toch wel trots nu haha aangezien ik ze nu pas weer 2 maanden train dus zegmaar 8-9 trainingen
. En nette PR.
. Wat zijn eigenlijk jou stats als ik vragen mag?
.Morgen weer 100% er tegen aan op training.. En nette PR.
. Wat zijn eigenlijk jou stats als ik vragen mag?
.
Welke bedoel je? 1,91m net 19 jaar, 105-106kg, vp 14%
. Zie ze ook net in je handtekening staan, had niet goed gekeken
.
. Wat is jouw ultieme doel?Haha die bedoelde ik ja.. Zie ze ook net in je handtekening staan, had niet goed gekeken
.
Wou dat ik die stats ook had.. Wat is jouw ultieme doel?
ook rondere schouders al beginnen die nu beter te komen. Benen ook wel wat gespierder. Ik denk dus zoon 112kg 12%vp ongeveer en jij?