AndroidHealthClinic

Body & Fitshop supplementen: Creatine Orotate, WMS, EAA, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine, Whey Per

• Topic Starter Topic Starter
Normaal neem ik ook lang niet zoveel supplementen. Vanaf woensdag wordt het creatine, wms, eaa, whey en lean gainer.

De citruline, arginine, beta-alanine laat ik nu even staan. Dan heb ik nog over voor deze stack nog een keer te doen. Verder zit mijn voeding ook wel op orde. Anders kwam ik niet 3kg bij in 4 weken hoor. ;).

Lichaamsstats begin en na 1 maand: Alles is koud gemeten en niet aangespannen aan de rechterkant van het lichaam. Ik weet dat ik nog zeer smal ben maar ik ben persoonlijk toch zeer blij met het resultaat. :D

Begin:
Biceps: 27,5 cm
Rug: 112,5 cm
Borst: 89 cm
Buik: 70 cm
Been: 48 cm
Kuit: 34 cm
Schouder: 29 cm

Stats na 1 maand:
Biceps: 28,5 cm
Rug: 114,5 cm
Borst: 92 cm
Buik: 72 cm
Been: 51 cm
Schouder: 31 cm

Lichaamsstats begin en na 1 maand: Alles is koud gemeten en niet aangespannen aan de rechterkant van het lichaam. Ik weet dat ik nog zeer smal ben maar ik ben persoonlijk toch zeer blij met het resultaat. :D

Begin:

Stats na 1 maand:

hoe zit t met je gewicht heljen? Als ik t zo zie moet de toename wel vvm zijn aangezien de cm's niet heel veel zijn maar toch 3kg. hoe is t nu met je kracht gesteld ook?

hoe zit t met je gewicht heljen? Als ik t zo zie moet de toename wel vvm zijn aangezien de cm's niet heel veel zijn maar toch 3kg. hoe is t nu met je kracht gesteld ook?

Ik heb vrijdag mijn vet% gemeten. Deze was identiek hetzelfde gebleven dan een maand geleden. Woensdag ga ik mij opnieuw wegen. Afgelopen woensdag was ik 66,3. Dus 2,3 kg op 3 weken. En ik hoop dus nu woensdag 67 kg te halen. Dus 3kg in 1 maand.

Voor de komende maand ga ik sowieso een pak hoger in kcal zitten. Om toch grotere gains te maken. :D

Kracht is ook enorm toegenomen.

Squat: + 35 kg
Benchpress: + 15 kg
Deadlift: + 35 kg
BOR: + 18 kg
MP: + 10 kg

Dus ben toch wel zeer tevreden over de afgelopen maand. Eerste keer dat ik de resultaten echt zie en voel. :thumbs:

Ik heb vrijdag mijn vet% gemeten. Deze was identiek hetzelfde gebleven dan een maand geleden. Woensdag ga ik mij opnieuw wegen. Afgelopen woensdag was ik 66,3. Dus 2,3 kg op 3 weken. En ik hoop dus nu woensdag 67 kg te halen. Dus 3kg in 1 maand.

Voor de komende maand ga ik sowieso een pak hoger in kcal zitten. Om toch grotere gains te maken. :D

Kracht is ook enorm toegenomen.

Dus ben toch wel zeer tevreden over de afgelopen maand. Eerste keer dat ik de resultaten echt zie en voel. :thumbs:

Ja mooi man, volgende stack periode kcal flink omhoog en 5kg pakken toch, ik blijf volgen heljen, you know me:thumbs:

Ja mooi man, volgende stack periode kcal flink omhoog en 5kg pakken toch, ik blijf volgen heljen, you know me:thumbs:

Thanks :thumbs: Volgende maand 5 kg erbij moet ook gewoon lukken. Ga dan de Lean Gain van B&F gebruiken dus dit zorgt dan weer voor extra kwaliteits kcal. :thumbs:

ziet er goed uit goede progressie ga zo door.

Thanks :thumbs: Volgende maand 5 kg erbij moet ook gewoon lukken. Ga dan de Lean Gain van B&F gebruiken dus dit zorgt dan weer voor extra kwaliteits kcal. :thumbs:

Ik zou ook havermout pakken erbij, 200gram.per dag met totaal 70-80 cl melk.extra. dan komen de calorieen er wel bij hee en tis maar 38cent voor 500gram

Amai ferm bezig! Bieste! :p

staat je voedingsschema ergens??, ik weeg zowat hetzelfde alleen gebruik ik niet zo veel supps als jij xD. alleen je gaat wel snel vooruit. komt dat door je supps of heb je er een goed voedingsschema bij ;)

staat je voedingsschema ergens??, ik weeg zowat hetzelfde alleen gebruik ik niet zo veel supps als jij xD. alleen je gaat wel snel vooruit. komt dat door je supps of heb je er een goed voedingsschema bij ;)

Eigenlijk heb ik me afgelopen maand niet aan een voedingsschema gehouden. Ik zorgde gewoon dat ik om de 3 uren iets at. Wel zorgde ik voor genoeg eiwitten.

Nu ben ik bezig met het samenstellen van een goed voedingsschema dat ik vanaf woensdag ga beginnen te volgen. Dan zal ik het ook posten.
Ik begin dan met een nieuwe stack die zeer volgens mij nog effectiever gaat zijn. :thumbs:

Eigenlijk heb ik me afgelopen maand niet aan een voedingsschema gehouden. Ik zorgde gewoon dat ik om de 3 uren iets at. Wel zorgde ik voor genoeg eiwitten.

Nu ben ik bezig met het samenstellen van een goed voedingsschema dat ik vanaf woensdag ga beginnen te volgen. Dan zal ik het ook posten.
Ik begin dan met een nieuwe stack die zeer volgens mij nog effectiever gaat zijn. :thumbs:
oke ;) ja ik hou me niet eens aan om de 3 uur eten haha succes nog !

Training 12:

Vandaag dus mijn laatste training met deze stack. Allesinds voorlopig toch. Hij gaat gegarandeerd herhaald worden. Woensdag volgt nog een laatste weging. Waarbij ik dus de 67 kg hoop te zien. Voorlopig heb ik dus 2,3 kg winst zonder stijging van vetpercentage.
De krachttoename is dan ook zeer groot.

Woensdag ga ik mijn squat resetten naar 75 kg. Dit om extra aandacht aan de juiste techniek te besteden. De andere oefeningen blijven gewoon op de huidige gewichten.

Verder ga ik sowieso de Magic EAA, Anabolic WMS en Whey Perfection meenemen naar mijn volgende stack.

Deze gaat er gegarandeerd super uitzien. ;-). Andere creatine + nog leuke toevoegingen.

Doel is 5 kg winst te boeken.

Woensdag schrijf ik ook mijn oordeel over de verschillende supplementen.

Zo deze stackperiode is gedaan. Ik heb 4 weken getraind hiermee.
De resultaten die ik geboekt heb ermee vind ik ook zeer positief.

Ik begon op een gewicht van 64 kg met de volgende stats. Alles is in ontspannen toestand gemeten.

Na 4 weken trainen sta ik op een gewicht van 66,6 kg. Mijn vetpercentage is volledig hetzelfde gebleven. Dus 2,6 kg VVM op 4 weken tijd. De stats op dit moment zijn het volgende.

Gedurende deze 4 weken heb ik een zeer goede krachttoename ondervonden.

Hieronder volgt mijn eindoordeel van de gebruikte supplementen.

Creatine Orotate 1 dosering = 3 caps

Ik heb reeds met veel creatines getraind. Maar deze is echt veruit de beste creatine die ik gebruikt heb.
De capsules zorgen ervoor dat hij zeer makkelijk te doseren is en ook makkelijk mee te nemen. Na 1 week merkte ik dat de creatine orotate er heel hard in knalde. De gewichten die ik gebruikte voelde veel lichter en ik kon veel harder trainen. Deze creatine gaat ook nog gegarandeerd vaak voorkomen in mijn stacks. Een zeer groot voordeel is dat je spieren er een stuk voller gaan uitzien maar dat je geen vocht vasthoudt.

CitruPure 1 dosering = 2,5 gram

Mijn ervaring met dit product is dat naargelang ik het langer in gebruik had de pomp die het product me gaf steeds feller en feller werd.
De CitruPure lost zich ook perfect op en geeft geen klonten. De CitruPure gaat dan ook zeker nog vaak voorkomen in mijn stack aangezien ik een pomp tijdens het trainen echt zeer leuk vind. .
Verder merk ik ook dat ik tijdens trainingen met CitruPure harder kan gaan en zwaarder kan tillen.

ArgiPure 1 dosering = 1,5 gram

Ook de ArgiPure zorgt voor een zeer goede pomp. Ik heb hem ook getest zonder de CitruPure en ik kreeg dan ook een zeer goede pomp. Maar de pomp die je krijgt als je de CitruPure combineert met de ArgiPure is echt waanzinnig.
Pomp staat niet garant voor een spiergroei maar het zet je toch wel aan om volledig te knallen :D

Anabolic WMS 1 dosering = 60 gram

De Anabolic WMS heeft mij zeer goed geholpen. Je merkt echt dat de voedingsstoffen veel sneller in je lichaam opgenomen worden. Dit ondervond ik door de Beta-Alanine. Als ik de WMS neem met de Beta-Alanine dan merk ik dat de tintelingen veel sneller aanwezig zijn dan als ik enkel de Beta-Alanine neem.
De smaak is ook zeer lekker. En het herstel na de training is ook zeer fel toegenomen.

Whey Perfection 1 dosering = 28 gram

De Whey Perfection is een topper. Een zeer goede prijs en een heerlijke smaak. Hij lost perfect op in zowel melk als water. Alle smaken die ik getest heb zijn stuk voor stuk heerlijk.

Magic EAA 1 dosering = 10 gram

De Magic EAA vind ik werkelijk een top product. Net zoals alle producten die ik gebruikt heb. De smaak vind ik heerlijk. Ik kijk altijd uit naar mijn WMS/EAA drankje. :D. Ik merk hiermee een waanzinnig verschil in herstel na de training. Anders had ik minstens 1 dag zware spierpijn, sinds ik dit neem ik alle spierpijn volledig weg. Dag erna ben ik volledig herstelt. En dat is natuurlijk zeer wenselijk als je zo hard mogelijk wilt trainen.

Beta Alanine Pure 1 dosering = 2,5 gram

De Beta-Alanine heeft een zeer positieve werking. Ik kan veel harder en langer trainen door dit product. Mijn spieren raken veel minder vermoeid en dat is natuurlijk heel mooi meegenomen. De tintelingen die de Beta-Alanine geeft hebben ook een positief effect op mij. Voor de training zorgen ze ervoor dat ik zin krijg om enorm hard te gaan.

Stackoordeel:

Ik heb voor deze stack samen te stellen veel uitleg gekregen van BodyenFitshop. En ik moet zeggen dat alle producten perfect samen te combineren waren. De werking van elk individueel product versterkte de werking van alle andere producten.

Deze stack ga ik 100% zeker nog herhalen. Het gevoel dat je krijgt tijdens te training is zo sterk. Voor ik deze stack gebruikte had ik vaak last van zwakke trainingen die zwaar tegenvielen. Deze periode heb ik slechts 1 training van de 12 gehad die tegenviel.
Zelfs op dagen dat ik weinig slaap had waren mijn trainingen nog super.

Voor de komende maand heb ik al een nieuwe stack samengesteld. En hier volgt natuurlijk ook een log van. Die stack gaat vanaf vandaag in.

Met deze stack ben ik 2,6 kg VVM aangekomen. Met de volgende stack ga ik hoger in kcal gaan en streef ik naar 5 kg winst. Dus ik hoop op 2 april 70+ te wegen. :D

Ik wil alvast iedereen bedanken voor de hulp en de motivatie. En ik hoop dat jullie mijn volgende stack ook volgen. :thumbs:

Orotate ga ik ook zeker eens proberen! :D

Terug
Naar boven