Maikiz
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Train jij eigenlijk wel? Want in jouw posts staat meestal onzin of foute uitleg?![]()
Hij heeft gelijk hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train jij eigenlijk wel? Want in jouw posts staat meestal onzin of foute uitleg?![]()

.
Lichaamsstats begin en na 1 maand: Alles is koud gemeten en niet aangespannen aan de rechterkant van het lichaam. Ik weet dat ik nog zeer smal ben maar ik ben persoonlijk toch zeer blij met het resultaat.
Begin:
Biceps: 27,5 cm
Rug: 112,5 cm
Borst: 89 cm
Buik: 70 cm
Been: 48 cm
Kuit: 34 cm
Schouder: 29 cm
Stats na 1 maand:
Biceps: 28,5 cm
Rug: 114,5 cm
Borst: 92 cm
Buik: 72 cm
Been: 51 cm
Kuit: 34 cm
Schouder: 31 cm
hoe zit t met je gewicht heljen? Als ik t zo zie moet de toename wel vvm zijn aangezien de cm's niet heel veel zijn maar toch 3kg. hoe is t nu met je kracht gesteld ook?

Ik heb vrijdag mijn vet% gemeten. Deze was identiek hetzelfde gebleven dan een maand geleden. Woensdag ga ik mij opnieuw wegen. Afgelopen woensdag was ik 66,3. Dus 2,3 kg op 3 weken. En ik hoop dus nu woensdag 67 kg te halen. Dus 3kg in 1 maand.
Voor de komende maand ga ik sowieso een pak hoger in kcal zitten. Om toch grotere gains te maken.
Kracht is ook enorm toegenomen.
Squat: + 35 kg
Benchpress: + 15 kg
Deadlift: + 35 kg
BOR: + 18 kg
MP: + 10 kg
Dus ben toch wel zeer tevreden over de afgelopen maand. Eerste keer dat ik de resultaten echt zie en voel.![]()
Ja mooi man, volgende stack periode kcal flink omhoog en 5kg pakken toch, ik blijf volgen heljen, you know me![]()
ThanksVolgende maand 5 kg erbij moet ook gewoon lukken. Ga dan de Lean Gain van B&F gebruiken dus dit zorgt dan weer voor extra kwaliteits kcal.
![]()
Zal ik zeker doen. 
Ik zou ook havermout pakken erbij, 200gram.per dag met totaal 70-80 cl melk.extra. dan komen de calorieen er wel bij hee en tis maar 38cent voor 500gram
.staat je voedingsschema ergens??, ik weeg zowat hetzelfde alleen gebruik ik niet zo veel supps als jij xD. alleen je gaat wel snel vooruit. komt dat door je supps of heb je er een goed voedingsschema bij![]()
okeEigenlijk heb ik me afgelopen maand niet aan een voedingsschema gehouden. Ik zorgde gewoon dat ik om de 3 uren iets at. Wel zorgde ik voor genoeg eiwitten.
Nu ben ik bezig met het samenstellen van een goed voedingsschema dat ik vanaf woensdag ga beginnen te volgen. Dan zal ik het ook posten.
Ik begin dan met een nieuwe stack die zeer volgens mij nog effectiever gaat zijn.![]()
ja ik hou me niet eens aan om de 3 uur eten haha succes nog !
Ik ben 1m86. Dus nog altijd een pak te licht voor mijn lengte.![]()
Straks haal je mij nog in 

. Ik merk hiermee een waanzinnig verschil in herstel na de training. Anders had ik minstens 1 dag zware spierpijn, sinds ik dit neem ik alle spierpijn volledig weg. Dag erna ben ik volledig herstelt. En dat is natuurlijk zeer wenselijk als je zo hard mogelijk wilt trainen.