XXL Nutrition

Body & Fitshop supplementen: Creatine Orotate, WMS, EAA, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine, Whey Per

• Topic Starter Topic Starter
Training 9

Vandaag weer een heerlijke training gehad. :D.
Zeer goede focus en een goede verhoging van mijn kracht dankzij de NoxiPro.
Vandaag 4 PR's gezet. :D
Dus ben erg tevreden over de training van vandaag.

De pomp blijft enorm aanwezig en mijn spieren zien er steeds voller uit. Merk vooral dat mijn benen een goede winst hebben geboekt al.

Training 9

Vandaag weer een heerlijke training gehad. :D.
Zeer goede focus en een goede verhoging van mijn kracht dankzij de NoxiPro.
Vandaag 4 PR's gezet. :D
Dus ben erg tevreden over de training van vandaag.

De pomp blijft enorm aanwezig en mijn spieren zien er steeds voller uit. Merk vooral dat mijn benen een goede winst hebben geboekt al.

:thumbs:

Gaat lekker daar in Belgieland. :D

:thumbs:

Gaat lekker daar in Belgieland. :D

Yes yes. :D. Vandaag ook voor het eerst getraind met mijn press rack. De workouts zijn zoveel makkelijker nu. Veel makkelijker om de gewichten te veranderen. :D

Squats voelen veel fijner aan. Kan dieper gaan en geen pijn meer aan armen. :p

Rustdag:

Vandaag weer goed herstelt van de training van gisteren. :D. Nu nog een weekje volledig knallen met deze stack. Dan over op enkel creatine, WMS en EAA.

Zo ga ik nog voldoende hebben om deze stack nog eens te volgen.

Yes yes. :D. Vandaag ook voor het eerst getraind met mijn press rack. De workouts zijn zoveel makkelijker nu. Veel makkelijker om de gewichten te veranderen. :D

Squats voelen veel fijner aan. Kan dieper gaan en geen pijn meer aan armen. :p

Prachtig! :D Zal handiger zijn dan 2 stoelen? :p

Training 10

Hoppaa weer 3 PR's geboekt vandaag. :D
Gewicht stond deze ochtend op 66,3 kg. Dus maar 0,3 kg winst tov vorige week. Maar ben al blij dat het toch nog omhoog was gegaan. :D

Damn hoe blijf jij zo gaan :p Ik blijf nu toch wel even hangen op Benchpress 70kg.
Rug blijft ook al lange tijd hangen :(

Goed bezig , Heljen! :)

-Leon

Damn hoe blijf jij zo gaan :p Ik blijf nu toch wel even hangen op Benchpress 70kg.
Rug blijft ook al lange tijd hangen :(

Thanks allebei. :thumbs:

Kracht heeft serieuze toename gekregen. Toch ook al 2,3 kg erbij. Hoop volgende week naar 67 kg te gaan. En dan met de Creatine Alpha Keto-Glutaraat- Pure op naar de 70+ :D

Nu was het trouwens zonder weightgainer, vanaf volgende week hiermee starten. De serious mass eens opwerken.

Hee Heljen! Gaat lekker hier zie ik! Je gaat nog steeds lekker vooruit man! ++ Check ook ff mijn log he ! ;)

Ook deze supplementen log ga ik zeker volgen. :)

Zo vandaag Training 11

Weer goed hard getraind. :D

Herstel blijft nog altijd op en top. De pomp blijft ook zeer sterk aanwezig. En de kracht toename is zeer duidelijk voor mij. :D
Maandag volgt mijn laatste met deze stack.
Dan heb ik er dus 12 trainingen (4 weken) opzitten.
Woensdag is de laatste weging. Stiekem hoop ik op de 67 kg. Dus een winst van 3kg op 4 weken.

Woensdag volgt dan ook een eindoordeel over deze stack. :p

Zo vandaag Training 11

Herstel blijft nog altijd op en top. De pomp blijft ook zeer sterk aanwezig. En de kracht toename is zeer duidelijk voor mij. :D
Woensdag is de laatste weging. Stiekem hoop ik op de 67 kg. Dus een winst van 3kg op 4 weken.

:thumbs: Top resultaat!

Zo vandaag Training 11

Erg netjes. :thumb:

Ik vind het persoonlijk maar zielig dat je zoveel supplementen neemt maar dat is mijn opinion, zoals die andere guy zei: neem gewoon een voedingsscheme en train met veel inzet.

Ik vind het persoonlijk maar zielig dat je zoveel supplementen neemt maar dat is mijn opinion, zoals die andere guy zei: neem gewoon een voedingsscheme en train met veel inzet.

Train jij eigenlijk wel? Want in jouw posts staat meestal onzin of foute uitleg? :o

Terug
Naar boven