Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Top.

Ik ben in ieder geval al erg benieuwd naar de Creatine Alpha Keto-Glutaraat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
Training 9
Vandaag weer een heerlijke training gehad..
Zeer goede focus en een goede verhoging van mijn kracht dankzij de NoxiPro.
Vandaag 4 PR's gezet.
Dus ben erg tevreden over de training van vandaag.
De pomp blijft enorm aanwezig en mijn spieren zien er steeds voller uit. Merk vooral dat mijn benen een goede winst hebben geboekt al.

. Vandaag ook voor het eerst getraind met mijn press rack. De workouts zijn zoveel makkelijker nu. Veel makkelijker om de gewichten te veranderen. 

Yes yes.. Vandaag ook voor het eerst getraind met mijn press rack. De workouts zijn zoveel makkelijker nu. Veel makkelijker om de gewichten te veranderen.
Squats voelen veel fijner aan. Kan dieper gaan en geen pijn meer aan armen.![]()
Zal handiger zijn dan 2 stoelen? 
Morgen weer knallen. 
Damn hoe blijf jij zo gaanIk blijf nu toch wel even hangen op Benchpress 70kg.
Rug blijft ook al lange tijd hangen![]()

Zo vandaag Training 11
Weer goed hard getraind.
Herstel blijft nog altijd op en top. De pomp blijft ook zeer sterk aanwezig. En de kracht toename is zeer duidelijk voor mij.
Maandag volgt mijn laatste met deze stack.
Dan heb ik er dus 12 trainingen (4 weken) opzitten.
Woensdag is de laatste weging. Stiekem hoop ik op de 67 kg. Dus een winst van 3kg op 4 weken.
Woensdag volgt dan ook een eindoordeel over deze stack.![]()
. Zonder weightgainer te gebruiken en met een minimale vettoename. Woensdag mijn vet% nog eens meten. Alsook de toename in cm. 
Zo vandaag Training 11
Weer goed hard getraind.
Herstel blijft nog altijd op en top. De pomp blijft ook zeer sterk aanwezig. En de kracht toename is zeer duidelijk voor mij.
Maandag volgt mijn laatste met deze stack.
Dan heb ik er dus 12 trainingen (4 weken) opzitten.
Woensdag is de laatste weging. Stiekem hoop ik op de 67 kg. Dus een winst van 3kg op 4 weken.
Woensdag volgt dan ook een eindoordeel over deze stack.![]()
Ik vind het persoonlijk maar zielig dat je zoveel supplementen neemt maar dat is mijn opinion, zoals die andere guy zei: neem gewoon een voedingsscheme en train met veel inzet.