AndroidHealthClinic

Body & Fitshop stack 2: Lean Gain, Whey Perfection, Perfect Protein Mix, LeuciPure...

• Topic Starter Topic Starter
Waarom neem je niet Creatine Monohydraat ipv AKG? Deze laatste klinkt leuk op papier, maar de monohydraat heeft talloze studies achter zich staan die de werking bevestigen.

Ik heb de monohydraat ook al gebruikt en deze werkte inderdaad ook. Maar ik had ook een goed onderzoek gevonden naarde AKG, vandaar dat ik deze ook eens wou testen. :D

Vandaag door ziek zijn niet kunnen trainen. :(. De training van vandaag gaat ook pas woensdag kunnen doorgaan aangezien ik morgen de ganse dag weg ben.

Zo vandaag al een korte update. Straks lekker trainen. :D.

Na 1 week heb ik 0,5 kg winst. Ik weeg nu 67,1 kg. :D.

Training 3:

Maandag had ik dus niet kunnen trainen door last van mijn maag. Gisteren hier totaal geen last van gehad maar vandaag speelde hij weer zwaar op. Had voor de training een sample no xplode NT gebruikt en 30 min na inname weer last van maagkrampen. Tijdens het trainen ook zeer veel last hiervan. Hopelijk vrijdag weer trainen zonder last. :p.

Verder blijf ik genieten van de verschillende shakes. De Lean Gain vind ik echt subliem. De eerste gainer die ik gebruik die perfect oplost en geen vervelende klonten geeft.

De Muscle & Pump Ultra capsules hebben een doordringende geur maar gelukkig smaken ze niet doordat ze in capsules zitten. Ze geven me elke training weer een heerlijke pomp en dat zet dus weer aan tot het harder trainen. :D.

De Creatine alfa-Ketoglutaraat heeft ook een zure smaak, maar ik los deze ook altijd op in sinaasappelsap, dan is het zelfs heerlijk om te drinken. :D. Vandaag tijdens het trainen begonnen de krampen enorm fel tijdens mijn 2de werkset van mijn squats. De eerste set had ik dit nog niet en kan ik ook zeggen dat het gewicht vlot omhoog ging. Dus ik heb al het gevoel dat de creatine in werking begint te treden. Hopelijk dus vrijdag zonder krampen trainen en dan kan ik beter oordelen als de creatine begint. Maar het voelt toch al zeker positief aan. :thumbs:

Mooi mooi! :D Anders eens trainen zonder supps tot je maag weer wat in orde is? :p

Mooi mooi! :D Anders eens trainen zonder supps tot je maag weer wat in orde is? :p

Ja als het volgende week nog zo zou zijn dan even een weekje zonder supps in lassen. Maar normaal gezien zal het weer goedkomen. :D. Maag is ondertussen weer op zijn positieve. Dus ligt volgens mij echt aan de no xplode. :p

Training 4

Vandaag training 4 gedaan, ging weer goed. De kracht was er weer en kon alle oefeningen met goede techniek uitvoeren.
De pomp tijdens de training blijft weer steeds toenemen. En het herstel op de rustdagen is nog altijd op en top.
Met een paar dagen ziek te zijn weet ik niet als het gewicht in stijgende lijn blijft gaan. Nu weer volop eten en dan woensdag wegen. :D

Mooi dat je weer beter ben ,kan je weer lekker knallen in de gym.
Hoeveel kg ben je nou totaal al aangekomen?

ok mooi goede gains
hoelang ga je met deze stack nog door?

wat is nou aan te raden uit je huidge stack ?

wat is nou aan te raden uit je huidge stack ?

De Lean Gain vind ik persoonlijk de beste gainer die ik ooit gehad heb. Hij lost perfect op en smaakt echt super.
Verder ben ik ook een absolute voorstander van de Anabolic WMS in combinatie met de Magic EAA. Dit helpt met enorm goed met het herstel.

De Whey Perfection vind ik ook standaard voor bij het ontbijt te nemen. En Protein Perfection Mix smaakt ook echt geweldig.

Muscle & Pump Ultra geeft zoals zijn naam het zegt ook een serieuze pump. :D.

Dus ik vind dat ze allemaal hun werking bewezen hebben. Dus het is gewoon afhankelijk waar je de voorkeur aan geeft. :D

thx ik zal me er eens ff in verdiepen.

Supplementen is toevoeging op je voeding. Lijkt nu meer dat je voeding gebruikt als toevoeging op je supplementen.

so what?
Hij voorziet iedereen van goede info, thanks!

Heb je wel eens Total muscle solution gebruikt heljen?

ik heb de TMS, helaas geen voordering opgenomen ;), ben wel in kracht toe genomen sinds ik TMS met creatine gebruik. maar had daarvoor wel een slechte week achter de rug.

Heljen, heb je wel eens maximize geprobeerd? ik heb daar een waanzinige pomp door gekregen. Weet niet of die te vergelijken is met de musle en pump.

so what?
Hij voorziet iedereen van goede info, thanks!

Heb je wel eens Total muscle solution gebruikt heljen?

De TMS heb ik hier al staan voor een volgende keer. Denk dat ik hem volgende maand ga testen in combinatie met de Ultimate Creatine op rustdagen. Maar ik hoor er veel positieve zaken van.

ik heb de TMS, helaas geen voordering opgenomen ;), ben wel in kracht toe genomen sinds ik TMS met creatine gebruik. maar had daarvoor wel een slechte week achter de rug.

Heljen, heb je wel eens maximize geprobeerd? ik heb daar een waanzinige pomp door gekregen. Weet niet of die te vergelijken is met de musle en pump.

Maximize heb ik helaas nog niet geprobeerd. Hij staat wel op mijn verlanglijstje. Ik heb hier wel de NoxiPro staan. Deze geeft mij een zeer goede focus en extra kracht. :D

Terug
Naar boven