XXL Nutrition

Bodybuild recepten website

mooi

• Topic Starter Topic Starter
Bij de repen van Scooby staan wat foutjes:

Een grotekoml

Gebruik geen lepel, deze al breken.

Als je toch veel recepten van andere sites overplaatst is misschien een links pagina ook handig. Altijd prettig wat nieuwe sites te vinden met recepten.

Bedankt, ik zal het verbeteren.

En voor de rest iedereen bedankt die heeft geliked en/of de pagina in de gaten zal houden:D

Ga ik volgen :) succes

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Hoe wel dan? Ben zelf ook van plan een eigen site te starten over BB [maar niet over voeding]. Ik heb het boek 'HTML & CSS' besteld bij de bieb. Weet niet of dat genoeg is?

Ikzelf doe universiteit ict. Met boeken vrees ik dat je enkel de basis zult hebben. Hangt ook af qua wat voor website jij wilt bouwen. Youtube zijn ook zat filmpjes, kom je ergens niet uit kan je mij pb sturen ;)

Met een ICT opleiding leer je geen websites maken hoor :P
Jawel.

Hoe wel dan? Ben zelf ook van plan een eigen site te starten over BB [maar niet over voeding]. Ik heb het boek 'HTML & CSS' besteld bij de bieb. Weet niet of dat genoeg is?
Zet Wordpress op en kies een theme uit, vervolgens beetje met CSS sleutelen et voila. Alleen als je specifieke functionaliteit wilt toevoegen wordt het wat lastiger en zul je PHP moeten kennen. Beste manier van leren is door het gewoon te doen, just like math.

Leuke website, en zou nog beter kunnen als elk recept een vaste structuur heeft. Zo zijn de kwarktips netjes met voedingswaarden en tijd, terwijl dit bij de rijst bereidingstips ontbreekt. Juist bij zo'n uitgebreider kook/bak recept is het handig hoe lang dit duurt en welke voedingswaarden je ervoor terug krijgt.

* * * *

Wat ik eigenlijk wou vragen met mijn beperkte kok ervaring, vandaar deze bump, is of dit recept klopt naar jullie idee:
Bereidingswijze

1. Bak de thaise jasmijn rijst en de vermicelli een paar minuten op in kokosolie
2. Voeg vervolgens wat kipbouillon toe en het nodige water
3. Laat de rijst 10 minuten koken tot het gaar is.
Is het de bedoeling om ongekookte rijst en vermicelli te gaan bakken? Andere, niet-body building recepten koken eerst de rijst.

Kipbouillon, moet dat niet eerst worden opgelost in water voordat dit wordt toegevoegd?

En als je water bij kokosolie ingooit, krijg je dan niet allemaal oliebrokken in je pan omdat olie en water niet met elkaar mengen?

Tof idee, ik heb ook een like gedaan

Leuk, handig tijdens het cutten.

Mooie site en een aantal leuke recepten!

De layout van de site is volgens mij toch een beetje gejat van musclemeat.nl
Maar wel knap gedaan, overzichtelijk en ziet er fris uit!

Leuke website, en zou nog beter kunnen als elk recept een vaste structuur heeft. Zo zijn de kwarktips netjes met voedingswaarden en tijd, terwijl dit bij de rijst bereidingstips ontbreekt. Juist bij zo'n uitgebreider kook/bak recept is het handig hoe lang dit duurt en welke voedingswaarden je ervoor terug krijgt.

* * * *

Wat ik eigenlijk wou vragen met mijn beperkte kok ervaring, vandaar deze bump, is of dit recept klopt naar jullie idee:

Is het de bedoeling om ongekookte rijst en vermicelli te gaan bakken? Andere, niet-body building recepten koken eerst de rijst.

Kipbouillon, moet dat niet eerst worden opgelost in water voordat dit wordt toegevoegd?

En als je water bij kokosolie ingooit, krijg je dan niet allemaal oliebrokken in je pan omdat olie en water niet met elkaar mengen?

Ik probeer de structuur altijd hetzelfde te houden, soms lukt dat niet.

Nu ik de bereidingswijze nogmaals door lees kan ik begrijpen dat het er niet helemaal duidelijk staat. Ik zal het even aanpassen :D Bedankt voor je feedback.

Voor de goede orde. Ik heb dit recept ook weer van iemand anders, het fijne weet ik er dus ook niet van. Maar olie’brokken’ zul je inderdaad wel krijgen. Omdat olie en water natuurlijk niet mengen. Daarom bak je eerst even de rijst hierin zodat de rijst de smaak wel een beetje opneemt. Vervolgens voeg je het water toe en daarna een blokje boullion erin en roer je tot het blokje is opgelost. Uiteraard kan je ook eerst de rijst koken in boullion en daarna bakken.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

De layout van de site is volgens mij toch een beetje gejat van musclemeat.nl
Maar wel knap gedaan, overzichtelijk en ziet er fris uit!

Ik zie je opmerking maar als een compliment.

Ik heb de site van musclemeat namelijk nog niet eens gezien voordat ik deze website had opgezet. Ik heb een thema gedownload, geinstalleerd en aangepast naar mijn wensen. Het kan dus wel zo zijn dat je soms een soortgelijk ogende website tegenkomt. Maar zo te zien gebruikt Musclemeat een totaal ander thema ;)

nice

"Ik ben Bas (de auteur) en heb vorig jaar mijn eerste bodybuilding wedstrijd gedaan; de Flexcup. Tijdens mijn voorbereiding ging ik opzoek naar recepten die paste binnen mijn schema. Maar al snel kwam ik erachter dat dit lastig te vinden was. Deze website is dan ook bedoeld om recepten op een centraal punt met elkaar te delen om elkaar te helpen in de reis naar je ultieme fysiek!"

Stom kleinigheidje maar het is pasten (recepten is meervoud) en niet paste. ;)

I like, anyway!

"Ik ben Bas (de auteur) en heb vorig jaar mijn eerste bodybuilding wedstrijd gedaan; de Flexcup. Tijdens mijn voorbereiding ging ik opzoek naar recepten die paste binnen mijn schema. Maar al snel kwam ik erachter dat dit lastig te vinden was. Deze website is dan ook bedoeld om recepten op een centraal punt met elkaar te delen om elkaar te helpen in de reis naar je ultieme fysiek!"

Stom kleinigheidje maar het is pasten (recepten is meervoud) en niet paste. ;)

I like, anyway!

tumblr_m07e5pVPh81r3p9oto1_500.gif

Mooie site man, ga zo door!

Liked. Maar de website ziet er niet echt goed uit op Chrome (Mac OSX). Hoop whitespace met een niet werkende background boven de menubar op elke page.

Ziet er goed uit idd, ik ga m ook volgen.

Ga je alleen zelf recepten posten? of wordt het voor mensen mogelijk inzendingen te doen of dergelijke?

edit: gvd ik moet verder kijken dan me neus lang is.. dat kan al! ben benieuwd

Terug
Naar boven