Fitness Seller

Bodybuild recepten website

"Ik ben Bas (de auteur) en heb vorig jaar mijn eerste bodybuilding wedstrijd gedaan; de Flexcup. Tijdens mijn voorbereiding ging ik opzoek naar recepten die paste binnen mijn schema. Maar al snel kwam ik erachter dat dit lastig te vinden was. Deze website is dan ook bedoeld om recepten op een centraal punt met elkaar te delen om elkaar te helpen in de reis naar je ultieme fysiek!"

Stom kleinigheidje maar het is pasten (recepten is meervoud) en niet paste. ;)

I like, anyway!

Hehe thnx, zijn volgens mij nog veel meer spellingfouten hier en daar te vinden op de website. Spelling is niet mijn sterkste punt :duh:

---------- Toegevoegd om 07:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------

Liked. Maar de website ziet er niet echt goed uit op Chrome (Mac OSX). Hoop whitespace met een niet werkende background boven de menubar op elke page.

Dat is vreemd want eerst deed hij het wel goed. Ik zal er in ieder geval even naar kijken en fixen :)

Bedankt voor je opmerking!

Laatst bewerkt:
Nu doet 'ie het goed :)

Mooizo!

-------------

Het is nu ook mogelijk om recepten te zoeken op bepaalde voedingswaarde. Super handig als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een recept met een bepaald aantal gram eiwitten/koolhydraten/vetten en/of calorieën.

Link naar de voedingswaarde zoekmachine: www.bodybuildrecepten.nl/recepten-zoeken-op-voedingswaarde/

Waarschijnlijk zal je niet voor elke zoekopdracht resultatenkrijgen omdat de website nog geen uitputtende bron is van recepten. Dit zal in verloop van tijd goed komen. Ik streef er namelijk naar om elke week 1 recept online te zetten. Suggesties voor recepten zijn meer dan welkom!

Wauw, geweldig! Ga ik zeker volgen!

NIEUW PROTEIN BAR RECEPT

Terwijl het buiten lekker weer was dit weekend zat ik binnen te zoeken naar nieuw recept. Maar het was het waard! Ik ben dit keer op een protein bar recept gekomen. Deze protein bars bevatten maar liefst 33 gram eiwit per reep(!!!). Dit is meer eiwit dan in de repen die je koopt. De smaak van de repen is een chocolade-pindakaas combinatie met aan de buitenkant een heerlijk laagje pure chocolade!

Voedingswaarde per bar:
280 kcal
33 gram eiwit
21 gram koolhydraten
8 gram vet

http://bit.ly/proteinbarchocoladepindakaas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:meal: :eatmeat:

Er staat alweer een paar dagen een nieuw recept online op de website. Dit maal is het een yoghurt eiwit taart recept met 110 kcal minder per stuk dan kwark taart. Wel bevat het meer eiwitten en is de taart gemakkelijk te maken zonder te hoeven bakken.

Voedingswaarde per stuk:
189 kcal
16 gram eiwit
11 gram koolhydraten
9 gram vet

Link naar het recept: http://bit.ly/yoghurteiwittaart

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enjoy! :D

Oehhh! Die protein bar ziet er zo lekker uit, ga ik binnenkort zeker proberen!
Mooie site, ga je zeker proberen te volgen!

Ik ben heel benieuwd naar een (gezond) recept om zelf wraps te maken! Deze kan je dan gebruiken voor tonijn/ zalm wraps dus kom maar op :D

Ik denk dat YOGI de tortilla's zelf bedoeld?

Ik ben heel benieuwd naar een (gezond) recept om zelf wraps te maken! Deze kan je dan gebruiken voor tonijn/ zalm wraps dus kom maar op :D

+1

maar zijn ze al ongezond? ze zijn hoog in kcal en koolhydraten maar niet per definitie verkeerd.
uit me hoofd zijn ze zo'n 200kcal, als iemand het weet te redden met de helft zou ik heul blij zijn.

---------- Toegevoegd om 07:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

@bodybuildrecept

weet je wat misschien nog handig zou zijn, als de mensen die zo'n recept schrijven/maken nog tijdens de stappen tussendoor wat foto's maken.
Die kwarktaart klinkt alsof het er anders uit komt te zien als ik het ga proberen :P

Ahaaa, oke. Leuk idee!

---------- Toegevoegd om 07:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------

+1

maar zijn ze al ongezond? ze zijn hoog in kcal en koolhydraten maar niet per definitie verkeerd.
uit me hoofd zijn ze zo'n 200kcal, als iemand het weet te redden met de helft zou ik heul blij zijn.

---------- Toegevoegd om 07:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

@bodybuildrecept

weet je wat misschien nog handig zou zijn, als de mensen die zo'n recept schrijven/maken nog tijdens de stappen tussendoor wat foto's maken.
Die kwarktaart klinkt alsof het er anders uit komt te zien als ik het ga proberen :P

Ik snap wat je bedoeld. Denk alleen niet dat het altijd mogelijk is maar bedankt voor je opmerking. Nouuu..., ik denk dat zelfs JIJ die kan maken haha :p

En inderdaad, wraps zijn niet verkeerd maar ze bevatten gewoon erg veel kcal voor het volume aan eten wat je voor het aantal kcal terugkrijgt.

Ik volg super site!

ik heb trouwens die eiwitrepen gemaakt van je site!
Beste tot nu toe, puur alleen al vanwege het gemak dat ik ze niet hoef te bakken!

al 2x geprobeerd. ik ben niet zo'n zoetekauw dus wou het ff minder zoet (nog steeds goed zat)
Mijn modificatie: (ik haal er 6 grote repen uit)

150gr nutella whey b&f
50gr naturel casseine (moest op, niet te pruimen als je hem niet mixt, maar nu handig om ff minder zoet te maken)
100gr brinta
50gr pindakaas
50gr honing
100ml soja (kan niet tegen melk)
15gr lijnzaad
15gr chiazaad
handje rozijnen

Cacao poeder weggelaten vanwege de nutella smaak.. echt super.

Hoppa, nieuw recept online waarin staat hoe je een pittige tilapia filet bereid samen met caloriearm knoflookbrood.

Voedingswaarde per portie
Energie 675 kcal
Eiwitten 60 gram
Koolhydraten 32 gram
Vetten 34 gram

Niveau gemiddeld
Bereidingstijd 15 min
Bak/kook -tijd 10 min
Gerecht klaar in 25 min
Porties 1

Link naar recept: http://bit.ly/tilapiafilet-met-caloriearm-knoflookbrood

Terug