AndroidHealthClinic

Bodybuilding en slaapcomfort

ik ga in eerste instantie op mijn rug liggen, hoe en waar ik wakker word is elke morgen weer een raadsel. Meestal maar met 1 functionele arm voor enkele minuten

dit. Al draai ik voordat ik echt in slaap val ook nog wel naar mn zij en buik. Heb weleens geprobeerd te onthouden hoe ik lag net voordat ik in slaap viel en toen ik wakker werd.
Ben hier nog nooit in geslaagd :(

Geen idee. Cheap ass matras lig er al jaren heerlijk op

Sowieso proberen op je rug te slapen, zelf kan ik dit niet op de een of andere manier en wat dan ook compleet achterlijk is.
Maar op je rug slapen is dus in bijna elk aspect beter behalve dat het vrijwel geheel gelinkt is aan slaapapneu.
Dan ook geen melatonine of andere onzin nemen voor het slapen gaan, dat verhoogt namelijk dan ook de kans op slaapapneu, en dat heeft geen positief effect op je gains.

Insomniac checking in, ik geef advies maar leer er zelf niks van.

2zh0bhv.jpg

Waterbed. Je hebt geen drukpunten en alles is goed ondersteund, in elke houding.
+ minder duur dan een goede boxspring. Moet maar eens kijken bij Ocean-bedding in Londerzeel. Goede uitleg en service.

Net me nieuwe boxspring binnen met speciaal koudschuim :D

ik ga zo baas lekker slapen!

Waterbed. Daar kun je goed op je zij slapen zonder dat de schouder en arm afgekneld worden.

Terug
Naar boven