MuscleMeat

Bodybuilding en vakantie, hoe doen jullie het

Bezoekers in dit topic

Gewoon een beetje erop letten als je dat echt noodzakelijk vindt. Is echter nergens voor nodig. Alsof je kilo's spieren verliest van die paar daagjes niet ermee bezig zijn:laugh:
 
Maakt echt geen flikker uit. Vorig jaar dronk ik liters drank per dag tot ik niet meer op mn poten kon staan, vrat ik alleen maar croissants, stokbroodjes, biefstukken, hamburgers, kipnugets en milkshakes 11 dagen lang en kwam maar 1 kilo aan ofzo :D Gewoon veel zwemmen, hakken en achter de wijfies aanrennen, dan blijft je conditie goed :D
 
ik ga lekker 2 weken op onderhoud trainen en redelijk eten. Zal ook wel eens een avondje beetje drinken, maar ga het rustig aan doen met de alcohol. Wordt een heeerlijke vakantie. Koelkast mee op de camping, sportschool op de camping, lekker windsurfen, bergwandelingen maken.
Zal dus weinig afvallen daar.

En als je een salou achtige vakantie gaat vieren zou ik het erg echt wel van nemen, vlink zuipen en feesten. Zou me niet druk maken om spierverlies iig
 
Geniet van je vakantie, doe waar je zin in hebt.

Waarom gaat iedereen toch trainen op vakantie, als je niet voldoende kan eten vergeet dat trainen dan ook maar. Ik denk dat je meer verliest dan opbouwd.
 
Wat trainen betreft: 2 weken rust op z'n tijd is juist heel goed, je geeft je lichaam de kans een keer goed te herstellen.

Wat eten betreft: Het kan weinig kwaad een keer 2 weken veel minder clean te eten, misschien kom je een pondje vet bij, heb je er in een week weer afgetraind. Bovendien zorgt het energiesurplus van al dat vet ervoor dat je nog minder snel spieren gaat afbreken.

Wat drank/drugs betreft: Van een paar keer zuipen breken je spieren dus echt niet af he? Ik ken verschillende verhalen van topsporters die regelmatig dronken zijn en toch op topniveau presteren. Maar als je nou echt zo bang daarvoor bent hou je de drank gewoon beperkt.

Al met al al maak je een goede kans dat je juist beter uit je vakantie komt, helemaal uitgerust en klaar om er weer hard tegenaan te gaan.
 
ik heb bijna een jaar niet kunnen trainen vanwege blessures en train sinds een maand of 2 nog steeds vrij licht..

Ik zit nu alweer bijna tegen m'n oud niveau aan wat betreft massa, mis alleen wat hardheid en kracht omdat ik nog niet zwaar kan trainen.


Dus mijn advies: ga gewoon 15 dagen wat feesten man, schijt aan dat bb-ing.. je bent toch geen pro die z'n brood ermee verdient?

na de vakantie de draad weer oppakken en je bent zo weer op niveau. geniet van je vakantie man!
 
Pff gewoon gaan lallen!
Zuipen totdat je er bij neer valt, vreten tot de buik klapt.

Wat is 15 dagen op 365. Je haalt genoeg cals binnen met het vreten en zuipen hoor.
No Problem!
 
Als je rekening met bb gaat houden tijdens je vakantie ben je helemaal de weg kwijt.
 
Gewoon gaan dus en genieten aan de reacties te horen.
 
acidreign zei:
wat voor compulsieve psycho's zijn de mensen die niet op vakantie willen gaan omdat ze dan een week training missen!


2weken;)
 
In de paasvakantie ben ik 20 dagen met school weggeweest naar china. Bijna iedere dag uitgeweest, 3-4 uur slaap per nacht.
voor het eten: veel chinees gegeten, maar dat werden we snel moe. Gevolg: iedere dag macdonalds. Ik ben daar 1 keer gaan trainen.

Ik ben droger terug gekomen als ik vertrok (tja ecto he). Spiermassa was ik praktisch niet kwijt. Mijn kracht had ik na een week trainen terug.

Toen ik 2 jaar geleden naar Spanje ging dacht ik ook zoals jij. Ik heb me daar gewoon volgezopen en niet eens goed gegeten. Misschien 1 of 2 kilo kwijt, het meeste dan nog vet want ik kon mijn buik beter zien wanneer ik terugkwam. Ik heb er dus zeker geen spijt van. Probeer het ook eens het zal misschien een openbaring zijn.
 
Je bent maar één keer jong..
vakantie = all the way! :beerbang:
 
jij controleert je training, je training controleert jou niet, dus geniet ervan!
 
:roflol:
je zult er later spijt van krijgen.
waarvan?
obsessief gedrag.
 
Blackadder zei:
jeetje blijf dan gewoon thuis.

Sta met genoeg zelfvertrouwen in m'n schoenen, dus hoef niet ontremt te worden om te ondernemen waar ik zin in heb.

Juist in de vakantie met elke dag zon, zee, strand en vrouwen wil je er als bb'er toch goed uitzien? Je eigen omgeving kent je onderhand wel.

Bovendien wil ik niet aangwezen zijn op alcohol terwijl er zoveel betere middelen te krijgen zijn maar door hypocriete regeringen verboden zijn, laat me niet gebruiken. Dus helemaal clean.
 
neem gwoon wa enveloppe coke mee:)
 
RichardV zei:
Zuipen totdat je er bij neer valt, vreten tot de buik klapt.

:bj:

precies..heb ik zondag ook gedaan en ga vrijdag weer lekker BBQ'en en bierdinken bij NL - Ivoorkust..

Er zijn meer dingen in het leven dan alleen maar dieten en trainen bro..

grten
 
ik zou gewoon lekker vreten daarzo en drinken. Vakantie moet je het ervan nemen imo. Ik kwam helaas wel 4 kilo lichter terug van een 13 dagen vakantie. Dat is wel klote maar binnen een maand of 2 waren die er al weer bij.

Maar je moet doen waar jij het prettigst bijvoelt, de een doet dat door gewoon clean te zijn en dan de ander zuipt zich kapot. Ik persoonlijk kies dit keer voor de middenweg ;)
 
Lekker feesten , veel nken voor de cardio en zuipen als een gek. Pilletje erbij ook goed liefst in combinatie met GHB en LSD. Veel plezier gaat helemaal goed komen met jou!

Oftewel , lekker belangrijk. Vakantie is voor je ontspanning........
 
Back
Naar boven