gaat de goede kant op dit. zo zie ik het graag.
en waar is het fotomateriaal van die dames? ik zit ook in een kuur, dus ben alweer veel te nieuwsgierig
Thanks voor de leuke berichten bro (geldt voor iedereen trouwens).
Jaaaa trainingen gaan lekker...en heb er mega zin in...
Ik zal vandaag wat fotos trekken zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb.
na 2 weken kuur mogen we die toch als "before" picures nemen he?
Maar niet zeiken hoe belabberd ik er nu uit zie he ;-)
---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------
zozo FST-7

Die dips zou ik elke week je grenzen proberen te verleggen en wat gewichten ingooien want ik vind het echt een bouwer voor triceps. Alhoewel met FST-7 is dat zeer moeilijk door de hoeveelheid sets dat je doet. Dus weighted dips om de echte branding te voelen en als je je triceps wilt volpompen met bloed
blijven knallen man wooow yeah!
Thanks Muayboran....
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat FST-7 heeeerlijk vind.
Ik train met het volgende principe:
M'n basisoefeningen zoals; bankdrukken, squat en sindskort deadlift doe ik op volle power met lange rustperiodes zodat ik fit ben voor iedere volgende set.
Omdat ik hier toch zwaar bij wil gaan accepteer ik het feit dat ik een topgewicht maar 5 keer kan drukken.
Met mn isolatie oefeningen (flyes, zijwaardsheffen, etc...) doe ik iets minder gewicht maar wil minimaal 8 reps voor de oefening.
En dan het FST-7 princiepe om de diepergelegen spiervezels goed aan te spreken.
Dit werkt perfect voor mij en ik hoop dat ik jullie in de loop van de tijd kan overtuigen met enkele leuke foto's en stats...
Nou...ik duik lekker mn bedje in met een kwark/pindakaas shake om de laatste F1 race van het seizoen te zien...
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW...
Train hard brotha's!!!!