jeopardy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik "on" ben dan vind ze het prima om het 1 keer per dag te doen.
Soms 2 maar dan wel op voorwaarde dat ik de rest van de dag er niet om "loop te zeiken" zoals ze dat zo mooi zegt.![]()

Ja echt man.... Bij het minste of geringste wat je ziet lopen wat een beetje lekker uitziet word ik al bloedgeil!
Maar goed......straks maar eens iets PROBEREN te regelen he ;-)
---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------
Ja man....Zo geil als wij mannen zijn..dat houd toch geen chick vol![]()
Lekker gooien !!!Ja echt man.... Bij het minste of geringste wat je ziet lopen wat een beetje lekker uitziet word ik al bloedgeil!
Maar goed......straks maar eens iets PROBEREN te regelen he ;-)
---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------
Ja man....Zo geil als wij mannen zijn..dat houd toch geen chick vol![]()

op die leeftijd is het natuurlijk wel bonus als je vrouwtje 2x per dag wilt. de meisjes die ik tegenkom die vinden 2 keer soms nog weinig
maar die zie ik dan ook niet elke dag haha.
oja ik zie nu dat jeopardy 36 isop die leeftijd is het natuurlijk wel bonus als je vrouwtje 2x per dag wilt. de meisjes die ik tegenkom die vinden 2 keer soms nog weinig
maar die zie ik dan ook niet elke dag haha.
lekkere armen training.
wat is het leuk om daar een aparte dag voor te hebben zeg
dat mis ik soms wel haha.
de motivatie zit er helemaal in bij jou, echt leuk om te zien!

Wanneer ga je nog eens junken body? zodat ik harder kan trainen en mijn brocolli, rijst en visfilet nog intensiever kan eten![]()

)advies vooraf:
niet eerst bulken en dan pas cutten. ga je massa op verliezen.
kunt het beter andersom doen![]()

Niet als je zorgt dat je genoeg eiwitjes binnenspeelt![]()
9 kilo in 2 maanden. Later een keer gecut met roids.. geen kilo kwijt maar wel 5 procent eraf..Niet als je zorgt dat je genoeg eiwitjes binnenspeelt![]()

Nice man! die dumbbell press begint al aardig goed te komen!