- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor, hij stond zelf op de top die dag, stel dat je het interesseert kun je altijd "De klim" of "The Climb" lezen van Anatoli Boukreev, het gaat over dezelfde dag
Ik zoek nog een leuk theoretisch boek, of een autobiografie van een beroemd iemand (liefst financiele sector). Iemand suggesties?
Of andere interessante boeken, als het maar geen romans zijn daar houd ik niet van.
---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 00:28 ----------
ik zat zelf te denken aan een boek van Warren Buffet, iemand ervaringen?
net Harry Mulisch' ontdekking van de hemel uit.
eerder ontdekking van de tijdverspilling ja, 900+ bladzijden en dat moet dan het summum van de Nederlandse Literatuur zijn. 5/10
Echt? Vind het een heerlijk boek. Vorige herfst gelezen tijdens rondreizen in Italie, dan is het helemaal super.
Houd je helemaal niet van Mullisch?
Wind up bird chronicles van Murakami laatste dat ik gelezen heb. Heel bizar, maar toch goed te volgen. Meer poetisch dan verhalend. Vond wel dat verhaal van die oude man nog veel beter dan de rest van het boek, toch meer mijn stijl.
8.5/10
Wil nu wat meer klassiekers lezen, maar eens zien of er in dit topic nog wat leuks staat. Of heeft iemand aanraders?
Ik zoek nog een leuk theoretisch boek, of een autobiografie van een beroemd iemand (liefst financiele sector). Iemand suggesties?
Of andere interessante boeken, als het maar geen romans zijn daar houd ik niet van.
Ik had te vaak de indruk dat hij zijn kennis ten toon wou spreiden ipv gewoon een goed boek ...
Dan verkies ik toch liever een gerard Reve.
Moet je van houden.@Ruud0111
http://www.amazon.com/Predators-Bal...=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1320009091&sr=1-1
Gaat over de opkomst van de junkbond handelaren in de jaren 80 met daarbij o.a. Michael Milken en Ivan Boesky. Twee karakters die samengesmolten zijn in de figuur Gordon Gekko in de film Wall Street.
De high risk, high rollers van die tijd zijn exemplarisch voor de traders die later ten tonele kwamen.
Ik heb zelf Den of Thieves liggen, in hoeverre verschilt Predators Ball daarvan? Het is namelijk hetzelfde onderwerp, met dezelfde namen. Of heb jij Den of Thieves niet gelezen?
Vandaag de Millennium trilogie uitgelezen. Zeer onderhoudend verhaal met een diep plot, interessante personages en spannende ontknopingen. 9/10
Laatst ook "The Brief Wondrous Life of Oscar Wao" gelezen, heel vermakelijk. 8.5/10
@Ruud0111
http://www.amazon.com/Predators-Bal...=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1320009091&sr=1-1
Gaat over de opkomst van de junkbond handelaren in de jaren 80 met daarbij o.a. Michael Milken en Ivan Boesky. Twee karakters die samengesmolten zijn in de figuur Gordon Gekko in de film Wall Street.
De high risk, high rollers van die tijd zijn exemplarisch voor de traders die later ten tonele kwamen.