MuscleMeat

boldenone only 500mg/wk

2fast

Cool Novice
Waardering
0
Na van de zomer flink in de lappen mand te hebben gezeten (nekhernia), ben ik nu al weer ongeveer 3 maanden aan het trainen.
Voor mijn blessure woog ikl ongeveer 92 kg bij een lengte van 1.78
Van de zomer was ik door alle elende teruggevallen naar 80.5 kg
Ben ongeveer 3.5 week geleden begonnen met het kuurtje en een start gewicht van 85kg.
Momenteel weeg ik 87.2 kg
Doel op een iets snellere manier als naturel mijn verloren kolo´s weer terug krijgen, niet in een paar weken want dat kan mijn lichaam niet aan ,maar in een paar maanden, vandaar boldenone only

niet mijn keuze bold(one)ly,maar suc6 iig

hoe lang ga je kuren?

komt wel goed, succes ermee!

moet leuke resultaten geven.....

ik vind het geen flopkuur hoor.... zou ook niet weten waarom test beter zou zijn... ok je blaast wat meer, je komt meer aan maar dat is toch alleen maar extra vocht.... dus raak je toch weer kwijt

dit is een kuur dagboek, TS is dus al begonnen. daarnaast weten jullie niet hoe TS op test reageert dus om zijn mening/ervaring op deze manier als onzin te bestempelen is nogal simpel.

• Topic Starter Topic Starter
dit is een kuur dagboek, TS is dus al begonnen. daarnaast weten jullie niet hoe TS op test reageert dus om zijn mening/ervaring op deze manier als onzin te bestempelen is nogal simpel.

inderdaad, heb wel test gebruikt, maar ik hou heel erg vocht vast ,al van kleine doseringen.
Lijkt mij als je net een zware blessure hebt gehad, je helemaal niet op die kilo´s vocht zit te wachten.
Verder komt er van een normale nachtrust helemaal niets als ik test gebruik, slapeloze nachten krijg ik ervan
Hoeft niet snel allemaal , alleen maar een klein ruggesteuntje, dat het net even wat makkelijker maakt

Vroeger heb ik dat ook eens gedaan een kuurtje boldenone/400mg per week maar in de spiegel kwam het allemaal wel goed maar de weegschaal toonde niet al te veel verschil.

Mits schone voeding zal je mooi resultaten kunnen halen met de bold only!
Succes ermee.

Ben benieuwd wat het me je doet.

mooi he... hoe sommige mensen zich alleen maar blind staren op kilos(vocht)....

Vind ik ook , voel me nu perfect, trainen gaat heel lekker en ik ben al een paar kilo aangekomen.
Heb met mijn vorige kuur best wel veel problemen ondervonden, die ik nu helemaal niet heb.
Als ik op een rond de 90 kg eindig hoor je mij niet klagen

klinkt goed,. veel zijn negatief over bold.. ben erg benieuwd wat het voor je doet... wacht het af.. succes.

Toevallig gisteren iemand gesproken die 14 weken op 600mg zat en heeft solid gains geboekt.
Vetp. iets gezakt en ook nog iets zwaarder geworden.
Ik vind het altijd interessant om een log te volgen over iets anders als Test E only.

mooi he... hoe sommige mensen zich alleen maar blind staren op kilos(vocht)....

Volledig mee eens, het is de kwaliteit en volume van de gains die belangrijk is.
Ik wil 10 à 12kg pakken... Ik ben al blij met 3 à 4kg zuivere gains na een kuur.
Mits een goed dieet ga je echt goed ogen na je kuur

idd, 3 a 4 echte kilo's is een mooi resultaat.

krijg je geen libido problemen op bold. alleen..

krijg je geen libido problemen op bold. alleen..

Zover ik weet niet echt,heb er nu in ieder geval nog geen last van.
Trainen gaat voor de rest heel goed. Moet wel uitkijken dat ik niet te fanatiek word, want ik wil mijn nek zeker niet overbelasten.

Terug
Naar boven