Fitness Seller

boldenone only 500mg/wk

Ik doe inmiddels ook al een week of 7 boldenon only en alle soorten griep/verkouwe al gehad... net weer een week helemaal verrot geweest door dat hoest/koortsvirus. Normaal gaat die griep-troep me altijd voorbij, maar vooral met boldenon dus extra vatbaar. Blij te horen dat ik niet de enige ben...

Een goeie tip; blijf uit de buurt van hoestende mensen :P

Oja, mijn libido is bijna net zo heftig als met een testosteronkuur.

dat was een reactie op dit verhaal uh flip...

om een of andere reden heb k sustanon gelezen ipv boldenone,. excuses..

Ik d8 al wtf, ik maar terug lezen maar niks te vinden over sust maja:).....

ja was een combi.... ja met test en tren... maar later deed ik er boldone bij en toen ging het een stuk lekkerder dus vandaar dat ik merkte dat 300 mg genoeg was

word er hier nog ge update of wat???

• Topic Starter Topic Starter
loopt niet helemaal volgens plan.
Ben alweer ziek en loop nu all 5 dagen met griep waarvan 2 dagen met hele hoge koorts
Ben 4 kilo afgevallen, dus van het plan om naar mijn oude niveau te komen , komt tot op heden niet veel van terecht.
Maar heb nog een 6 tal weken te gaan, dus dan moet het gaan gebeuren

meen je niet,. zwaar crappy man..!

beterschap,. en k hoop dat die 6 weken je nog wat gaan brengen..

goed voor jezelf zorgen he tijdens de kuur,. je vat snel kou enz..

Uhhh 2fast leeft u nog?????

ben ook benieuwd;)

loopt niet helemaal volgens plan.
Ben alweer ziek en loop nu all 5 dagen met griep waarvan 2 dagen met hele hoge koorts
Ben 4 kilo afgevallen, dus van het plan om naar mijn oude niveau te komen , komt tot op heden niet veel van terecht.

welkom bij de club van gefaalde kuurtjes man! ik heb hetzelfde. maar het was een experiment. high 19nor low test.

conclusie: het werkt niet

nandrolone en trenbolone

zo ben eindelijk een beetje van mijn griep af , heb er wel 3 weken last van gehad.
Het slaat meteen op je longen, als je daarna naar de sportshool gaat ben je binnen 10 minuten bekaf.
Maar het gaat nou de goede kant op , weeg 88.5kg maar heb wel het idee dat ik wat droger ben geworden
Heb nog voor drie weken, en heb nu eigenlijk pas het gevoel dat het gaat werken, das wel jammer.
Nog maar even 3 weken mijn best doen

ben begonnen met 85 kg, dus ondanks dat ik 2 keer ziek ben geweest, en ik niet voluit kan trainen of wil trainen ivm mijn nekhernia, valt het mij eigenlijk nog helemaal niet tegen.
Heb helemaal geen negatieve bijwerkingen, en dat vind ik ook wel belangrijk.

Terug
Naar boven