AndroidHealthClinic

Boost

AAS zou ik niet doen op die leeftijd maar misschien hgh.. misschien moet je je daar eens wat over inlezen het is geen wondermiddel maar op lage dosis ga je wat sneller herstellen wat extra vet verbranden je slaapt beter...je levenskwaliteit verbeterd...

Kans op kanker neemt toe door HGH.

Hier in Nederland is dit heel moeilijk te regelen via een doc, behalve als je misschien een groot tekort hebt aan Testosteron. Dan nog krijg je maar Test Gel en geen injecties voorgeschreven.
Jij bent toch een huisarts? Kun jij dat niet voorschrijven dan? :D

Androgel werkt toch prima? Ja sure gaat niet hetzelfde geven als pinnen maar daar zoekt TS toch niet naar?

Hier in Nederland is dit heel moeilijk te regelen via een doc, behalve als je misschien een groot tekort hebt aan Testosteron. Dan nog krijg je maar Test Gel en geen injecties voorgeschreven.
Jij bent toch een huisarts? Kun jij dat niet voorschrijven dan? :D
Als je hypogonadisme hebt krijg je het gewoon voorgeschreven hier in NL, moeilijk is dat verder niet.

Kunt specifiek vragen om injecties, dan krijg je Sustanon.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor alle info...ga vooral men voeding eens op peil brengen!!

Hallo,
als mede 50+ jarige kan ik je met zekerheid zeggen dat er wel degelijk, door goede voeding, en hard trainen (ik 3x per week) nog veel te bereiken is !
Kijk maar eens in mijn log of in enkele andere zoals @Bosco55555 @neet61 @RaceRookie @droopyy of @Koppie en ik vergeet er waarschijnlijk nog wel wat...

Terug
Naar boven