Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Vaak als die bench in beweging komt, kan het opeens hard gaan. Bij mij dan. Go for it!![]()
Sterk man, die log komt wel goed. Schilde niet veel en je had hem
geen PRs wil niets zeggen...als jij met de yoke runs leert om speed op te bouwen maak je ook progressie, alleen dat zie je niet als een PR. nu een week of 2/3 speed runs, steeds iets zwaarder en dan weer eens kijken waar je staat.

. Het zat allemaal muurvast en was stijf en pijnlijk. Nu voelt het beter/losser aan dus hopelijk binnenkort weer knallen op de DL en andere lifts
. Morgen beginnen met cycle 4 van 3/5/1!Mooi dat je de jaarlijkse APK hebt doorlopen. Zal zich bij de komende cycle uitbetalen.
Heb je een foamroller om zelf wat onderhoud te kunnen doen?
Heb het idee dat m'n stijve hammies nadelig werken voor m'n onderrug.

Mijn hams zijn zo stijf en kort dat ik never nooit een stiff legged DL van de grond zou kunnen doen. Da's niet erg, maar bij de squat is het wel onhandig: je kunt minder met je kont werken. Ik ben duizend doden gestorven om die dingen op te rekken, maar ik krijg het niet voor elkaar![]()
Mijn hams zijn zo stijf en kort dat ik never nooit een stiff legged DL van de grond zou kunnen doen. Da's niet erg, maar bij de squat is het wel onhandig: je kunt minder met je kont werken. Ik ben duizend doden gestorven om die dingen op te rekken, maar ik krijg het niet voor elkaar![]()

)
True, er is altijd verschil tussen theorie en praktijk en dan vind ik de titel van zo'n artikel fout. Ieder lichaam is anders en het is ook gewoon en voortdurende quest naar wat wel en niet werkt voor jezelf.Voor jezelf denken betekent automatisch dat mensen op verschillende conclusies uit gaan komen. Bij mij haalde stretchen en foam rollen niet veel uit, maar als jij er wel wat uithaalt moet je dat zeker blijven doen natuurlijk! Vond het artikel vooral leuk omdat je verder overal leest dat je "moet" stretchen, ook onze vriend Wendler houdt er erg van. Dan ga ik ondanks mijn ervaringen toch weer twijfelen...![]()
Nice MP dude. Die 80 gaat zeker lukken, kwestie van je dag hebben (MP gaat altijd zijn eigen gangetje lijkt het wel, vind ik dan)
.