Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je core zal wel gesloopt zijn na de deads/front squat. Lekker wanneer je merkt dat je lichaam weer optimaal werkt. Gratz met pr's.

Ik ging behoorlijk dood de laatste 2 sets. Eerste 25-30 reps gaan easy maar daarna is het echt epic verzuren en mental thoughness. Ben benieuwd hoe ik morgen opsta..Mad props voor Gijs die even 50x250 deed de laatste set 

moet je vaker doen man. ik heb altijd wat moeite met squats zonder spiegel, maar daar moet je aan wennen. de intensiteit en mogelijkheden zijn gewoon beter bij RPB. toen ik er maandag was had ik ook het plan om vanavond en zaterdag ook nog te komen, maar vanwege studie heb ik gisteren al LB moeten doen helaas. eens per maand minimaal een LB training daar is een vereiste voor mij nu - moet jij ook doen man!True Sjaak, is bijna jaar geleden dat ik voor een LB training daar was..weet weer wat ik gemist heb, thnx![]()
moet je vaker doen man. ik heb altijd wat moeite met squats zonder spiegel, maar daar moet je aan wennen. de intensiteit en mogelijkheden zijn gewoon beter bij RPB. toen ik er maandag was had ik ook het plan om vanavond en zaterdag ook nog te komen, maar vanwege studie heb ik gisteren al LB moeten doen helaas. eens per maand minimaal een LB training daar is een vereiste voor mij nu - moet jij ook doen man!
Goed intens getraind hoor! Ik vind je instelling altijd heel goed
was nice, goed getraind man !! die sumo deed je erg netjes voor de eerste keer, en bij die 50 reppers goed doorgeknalt, vooral bij de laatste tien !!

Ik laat me nog liever met een banaan in mijn reet executeren bij zonsopgang dan dat ik 4x50x100 ga legpressen. Petje af!
hahaha I LOL'd ! Thanks Crakie..ben wel iets meer een repper dan jou ja 

Idd zou een tijdje meer op volume trainen met deze gewichten om je lichaam hiermee vertrouwd te laten raken.Doe je toch goed hoor, met 3x100 een 1RM van 110. Zou voor veel mensen kielekiele zijn, heb ik het idee. Bij 3x3x100 zit je echt safe.
Nice ik zie hier een hele hoop PR's voorbij vliegen, bevalt wendler je een beetje?
Doe je toch goed hoor, met 3x100 een 1RM van 110. Zou voor veel mensen kielekiele zijn, heb ik het idee. Bij 3x3x100 zit je echt safe.
Idd zou een tijdje meer op volume trainen met deze gewichten om je lichaam hiermee vertrouwd te laten raken.
.