Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker frontsquatje, duidelijk een gevolg van je strongmantrainingen. Opbouw is niet ideaal he, misschien lukt 125 ook wel!

Mooie PR op de bench en die FS 125/130 die kun je gewoon.. begrijp dat je echt zekerheid wilt omdat je zoveel gezeik (kan) krijgen met falen, maar als je die 110 4x omhoog duwt dan kun je met de juiste focus een 125kg wel overwinnen.. sowieso als ik je stones zie, de power is er zeker

Heerlijk, lekker thuis trainen! Durf je tenminste te failen op de FSQ
Zijn die vangers traploos instelbaar? Het enige nadeel van de mijne vind ik dat het niet traploos gaat. Op de bench valt de ene stand nét samen met mijn hoogste archpunt, dus dan ga je toch krijgen dat de BB gaat tikken op de vangers en dat irriteert. Gaatje lager kom je klem te liggen als je failt, maar dan kun je hem wel richting je strot duwen om vrij te komen. Toch altijd een eng momentje hehe

Mooi die MP!
En dat rack zit ik zeker over na te denken, voel me net een kind in een snoepwinkel atm op zoek naar homegym spullen.

Precies, dat rack is nog beter dan het squat rack in m'n gym haha. Die vangers zijn niet traploos maar net als een power rack met holes en pin. Met mijn bankje kom ik wel goed uit met dit rack als ik ga benchen. Is inderdaad irritant als je zoals jou net niet de goede hoogte kan gebruiken...is een ander bankje geen optie of is elke bench even hoog?

Mooie PR weer en holy sh** gewoon een home gym en ik maar denken dat het crisis isnice man, mooi spul en scheelt weer een hoop tijd qua reizen naar de gym.

.
. Jij je schijven gewoon nieuw gekocht?Mooie FSQ man. Lekker dat je nu gewoon thuis kan trainen.
Ik heb me barbell al besteld, ben maar gelijk voor het echte werk gegaan(texas power bar). Vanmiddag denk ik even bankje+rack en nog wat shit bestellen. Heb als het goed is ook iemand gevonden voor schijven. Jij je schijven gewoon nieuw gekocht?
Ja bevalt wel goed man. Nice dat je die texas power bar hebt gehaald, die zal ik in de toekomst ook nog wel eens gaan aanschaffen. Ik heb bij heli sports zo'n set schijven gehaald inclusief barbell, was voordeliger dan los. Dan nog wat extra losse plates erbij. Heb nu bijna 200 kg, maar zal nog wel wat aanvullen komende tijd. Verder nog een plate tree gehaald om die schijven netjes te stallen. Welk rack ga je nou halen dan?
. 
Ah nice, 200kg is toch al flink wat.
Moet inderdaad ook zo een plate tree halen. Ook nog aan het twijfelen welk bankje... Denk dezelfde als jij, zo een cage in me kamer zie ik niet zitten. Dat komt later wel als ik op mezelf ga wonen. Als ik jou ervaring lees is het gewoon een prima rackje, dus waarom niet.![]()