- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dikke training en goed dat die onderrug begint te herstellen! Hier nog even je Log PR![]()

Nice loglift, lekker dikke boom ook. Merk je veel verschil met de houten boom waar ik je vaak mee zie trainen?

Jammer van de MP, die 80 voor het eind van het jaar komt wel.
Wel sterk die db presses!

Eens, MP is bij mij ook erg wisselvallig. Yea buddy, that's the spirit.thnx, volgende cycle komt de 77.5 weer langs, dan hoop ik em wel strict te pressen. MP is maar een vreemde lift qua progressie vind ik...maar die 80kg gaat vroeg of laat gehaald worden!!![]()

Het is 5x10x100 Crakie.
Mooi volume Booyaka, mooi dat het zwaader gewicht weer goed voelt.
Wat versta je onder niet 'strikt genoeg' bij MP? Cheaten kan toch alleen als je je benen gebruikt bij de liftoff, en dat moet je toch van tevoren bedenken of je dat gaat doen?
Ennuh, die squats zijn echt weird hoor: 5x10x110, maar 5F op 125? Maar oké, je bent al een poosje niet zwaar gegaan.

Het is 5x10x100 Crakie.
Mooi volume Booyaka, mooi dat het zwaader gewicht weer goed voelt.
. 3tje met 100 was de laatste rep wel een epic grind maargoed. 3x3x100 zit er nog niet, tenminste niet na voorgaande volume. Dit bewust gedaan ipv zware singles om lichaam/CNS te laten wennen aan reps met 100+ kg.Toch wel netjes die bench man, 110 zal soon wel komen. Ik ga ook weer me borst trainen als ik thuis kan trainen(benchen). Blijft toch een leuke oefening. Zaterdag knallen bij de meet, wellicht kunnen we wat PR's crushen.
Thanks, ja die 110 1RM van staat al zo lang vandaar..Heb wel zin in zaterdag! We kunnen samen wel weer wat events doen als je wilt.