Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm ja, ik vind je flat db press ook erg sterk als ik dat vergelijk met je bench. Toch raar dat er niet meer in zit.
Ja sure, ik sta om 11 uur voor de deur zodat ik in ieder geval nog een beetje wat achter elkaar kan doen. Ik verwacht eigenlijk dat de rest van de dag beetje 'chaotisch' zal verlopen door de drukte. Repje daar repje hier, wordt tof!
Hehe, ik heb inmiddels een comfortabelere manier om te failen op de bench: matjes onder mijn bankje, vangers 1 standje hoger en ik hoef alleen mijn arch maar te droppen om de bb erop te leggen. Ideaal! Nice train weer, jammer van die 2e rep op 105.

Maargoed het begin is er. Voor het eind van het jaar moet de 300 zonder drops!Ja, goed gewerkt voor die 300 yoke en was weer gezellig!
Die yoke was echt dik hoor.. Je had 'm uit kunnen lopen als je niet in die kuil had gestaan..
Geef je altijd een eigen invulling aan je deload week? Ziet er namelijk goed uit en zeker een stuk leuker dan de "voorgeschreven" deload.
zekers, niks beter dan strongman voor een setje staalkabels daar

Ziet er goed uit man! En thanks voor je info over je deload, spreekt me wel aan.