Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Goed. Irritant dat je nog steeds last heb van je blessure, ik voel ook nog steeds sporadisch wat trekken in m'n onderrug.
Zondag van de partij @ rpb?
Zeker hinderlijk, dacht wel dat ik er vanaf zou zijn. Wss iets met de aanhechtingen van de glutues waarom het zo langzaam herstelt. Zondag ben en ik er weer bij ja!
Thanks!
vette foto's man!! Haha die lbs ik dacht bij die MP's holy **** 145kgmaare prima trainingen, sowieso is het altijd out of the comfort zone in een andere gym omdat de spullen net even anders zijn dan je gewend bent
Haha 145 kg mp is een utopie man, mag blij zijn als ik 90 a 100 kg ooit haal. Maar het klopt wat je schrijft, voelde me ook wat zwakker daaro. Omstandigheden waren ook niet ideaal, benauwd/warm en ging trainen nadat je de hele dag al door de stad gelopen hebt. Heb in ieder geval wat gedaan en Gold's gezien, daar ging het om.
Eindelijk een kenner die het ziet en waardeert

maare prima trainingen, sowieso is het altijd out of the comfort zone in een andere gym omdat de spullen net even anders zijn dan je gewend bent
(al lees ik hierboven dat zo'n ding in de jaren 80 de geprefereerde manier was om AAS te vervoeren?
(commentaar). Goede werkhouding heb je ook, niet lullen maar gewoon knallen.
.