Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh je bent er bekend! Maar dan weet je dat je in NY nog best aardig wat anders dan de Mac kunt krijgen, zonder meteen je hele bankrekening op te moeten maken. PM me gerust, maar ik weet eerlijk gezegd niet veel over de touristy stuff...
Ennuh, van Wendler moet je sprinten, niet wandelen... Misschien zijn de trappen van Empire State Building iets voor je?![]()
. Het hotel waar ik geboekt heb is 5min. lopen van empire state, goed idee die trappen, 400 meter omhoog trappen lopen, hard! 
strerke yoke man en volgende keer pak je hem weer die 110 bench
.Lange trainingen zeg! Hoop dat je blessure niet te lang aanhoud! Veel plezier in the big Apple!![]()
maar dit was na een dag lopen door Central Park met veel te weinig voeding in de kast. Daarnaast was het 25 graden en daardoor behoorlijk warm in de gym. Heb een maand membership via een actie online geregeld voor 20$, zit er tot vrijdag dus overkill maargoed anders was het 20$ per keer..dus ideaal, voor 17 euro omgerekend hele week hier trainen.
. Ook leuk hier in NYC, mega veel vitamine stores vol gepropt met supplementen, en muscle milk staat hier gewoon tussen de yoghurt en andere producten in mini super markets, epic
. Zal van de week proberen te filmen maar omdat ik nu alleen even wat foto's snel gemaakt tussendoor:

... I know..epic tourist maarja ik vind het handig als je waardevolle stuff zoals credit cards,phone en paspoort bij je moet hebben. Redelijk diefstal proef en je hebt je handen vrij als je iemand wilt rossen. Je ziet me ook alleen op vakantie met zo'n ding 
... I know..epic tourist maarja ik vind het handig als je waardevolle stuff zoals credit cards,phone en paspoort bij je moet hebben. Redelijk diefstal proef en je hebt je handen vrij als je iemand wilt rossen. Je ziet me ook alleen op vakantie met zo'n ding
![]()

Nerds zijn cool sinds de Big Bang Theory op de buis is, dus who cares![]()