- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima marc, sterke db press ook weer. Die achterste koppen zijn sterker door de log cleans.
Jammer van die 3e rep, maar vind het een beste training verder.
Je doet ook behoorlijk wat assist erbij.

True, BOR is imo gemaakt om te raggen. Super oefening.Thanks, ja denk dat dat ook wel helpt idd. En voor me gevoel ook de Chest supported T-bar row met wijde pronated grip..epic geisoleerde shizzle..geen cheaten mogelijk zoals met BOR en normale T-bar rows.
Thnx, klopt ik hou wel van om wat volume te maken en te pompen. Power building![]()

Nette repout op je deads. Sterke front squat ook.
Met welke percentages doe je je werksets eigenlijk?
Thanks, ik hou gewoon de standaard wendler percentages. Dus 90% van je 1 rm is je wendler max en daarvan de rest berekeken. Ik gebruik die calculator van black iron beast, die vind ik wel handig:
http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator
Dat kan inderdaad ook, is net wat je zelf prettiger vind en waar je beste op gaat. Ik heb zelf alleen nog de standaard percentages gebruikt. Zelfde geldt voor de 3/5/1 pl variant i.p.v 5/3/1. Zelf doe ik nu 3/5/1 voor UB en 5/3/1 voor LB omdat ik vermoed dat 5/3/1 beter werkt voor LB gains.
Netjes Marc, mooie dips ook. Doe jij bench paused of gewoon T&G?
. 215 ging ook nog redelijk goed, bij de 220 was ik leeg, mischien met belt nog wel gelukt maar vond het wel prima zo, had v/d week ook al gedeadlift dus next time weer..