- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training man, lekkere bench PR maar ik sta vooral te kijken van die DB rows.. 5 sets ook gewoon eruit geknald.. nice, zweten als een beest zeker![]()

. Was gezellig druk en leuke groep weer.Erg knap die yoke, GHR en deadlift. Ben je me nog ff de baas op.
Zal zo als ik klaar ben met eten de filmpjes voor je uploaden.
Goed bezig geweest. Technisch toch wel erg goed ook op de deadlift en yoke zover ik ze gezien heb man. Dit ruikt naar meer
Die 280 yoke was echt top man, lekkere reps ook op de DL.
Kunt idd alle richtingen uit met Wendler, alles hoeft niet precies tot in de puntjes gevolgd te worden, miss toch ook maar weer 5/3/1 gaan volgen ipv zelf zitten kloten aan een schema. Goe bezig, sterke progressie gemaakt !
Respect man! Mooie yoke! En gaat nog redelijk soepel ook!

Inderdaad oke training mp komt wel, just getting the blood in there.
BBB bevalt so far goed.
.MP is een van die dingen die volgens mij nooit snel vooruit gaan.. Wat Sven zegt, komt vanzelf.
Sterke DB press trouwens.
schouders blijven bombarderen en zorgen dat je voloende oefeningen blijft doen voor RC. Ook dislocates. ik merk het meteen als ik zo hard mijn schouders aanpak.
. 130 beltless had ik nog niet eerder gedaan zonder belt dus soort van pr maar niet boeiend. Vond het verschil met belt wel erg groot en vroeg me af of ik nu slapper was geworden of niet. Vandaar even de test met belt en toen perste ik er 5 reps uit. Weet niet of dit nou normaal is of niet? Vind zelf de techniek bij het 5je wat minder mooi omdat de rug wat bolt, diepte is volgens mij nog wel oke. Snelheid moet ik overigens ook wat aan gaan doen..