- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zit met je MP op hetzelfde als ik, hopelijk gaat ie nu snel vooruit! Kunnen we samen naar de 100 log toewerken![]()
Je zit met je MP op hetzelfde als ik, hopelijk gaat ie nu snel vooruit! Kunnen we samen naar de 100 log toewerken![]()

Weet niet, nog nooit als main lift CGBP gedaan eigelijk. Zie het meer als assistance voor bench en log lift. Zal wel eens testen binnekort...
Snap eigenlijk niet dat je het niet omwisselt. Dus CGBP als main en normale bench als assist. Aan (paused) CGBP heb denk ik toch een stuk meer voor strongman dan een normale bench.

. Na uur koelen met water wat niet hielp..f*cking pijn..naar spoedeisende hulp gegaan. Hand behandeld en helemaal in verband toen.Gister terug naar ziekenhuis en nu 3 vingers elk los in verband, pink en duim vrij. Kan nu weer dingen beetje vastpakken en ook halter met false grip. Pull oefeningen gaan lastiger maar kon iig nog wat doen, vandaag squatten...no mercy en no excuses..Haha, thx !Je had die hem toch maar mooi die mofo van een koekepanKlinkt pijnlijk, beterschap!
Even terzijde, met het oog op je signature: train jij nu om je moeder een beurt te mogen geven? Houdt ze van buff ofzo?
, met jouw kennis van de engelse taal zou je beter moeten weten
. Quote komt uit dit artikel..dacht dat je t wel kende van Ome Jim ..Volgens mij betekent mother****er toch echt... nou ja, laat maar
Ik herken je reflex wel. Heb ooit een vallend leeg glas gered met mijn voet. Zelfde move pakte jaren later met een bakje vla minder goed uit... die schopte ik tegen het keukenkastje, alles onder. Maar geen gewonden![]()

Nette trainingen man, helemaal gezien je BBQ-handje.![]()
. Lekker getraind en tevreden, kom nu weer in de PR zone met de meeste lifts. Tijd om er eens wat te breken..