iron guru
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwd of die nieuwe cycle ook zo goed zou gaan!
hoe plan je eigenlijk je bodybuilding werk na de main lifts, gevoel?
. De 'bodybuilding' is eigelijk is vooral high rep assistance die tevens voor symmetrie in je fysiek moet zorgen. Er zit wel altijd een idee achter en probeer de visie van Gijs te volgen qua powerbuilding en dat lijkt goed te werken voor me. Ik maak de keus met de gedachtes:
.Dit zijn volgens mij chains van fitness-seller. Dat niet de juiste wijze waarop je chains moet gebruiken. Je gebruikt nu schat ik de helft van de chains terwijl ze onderin het best op de grond kunnen liggen. Daar gebruik je een stel ketting voor die niet zo zwaar is.Als er maar iets op de grond blijft liggen bovenin, anders krijg je last van slingerende kettingen. Verder maakt het denk niet zoveel uit hoe je ze ophangt?
Zou wel als je high bar squat iets rechterop blijven en meer "uit je knieën" squatten. Dus niet naar achter gaan zitten.

Als er maar iets op de grond blijft liggen bovenin, anders krijg je last van slingerende kettingen. Verder maakt het denk niet zoveel uit hoe je ze ophangt?
Zou wel als je high bar squat iets rechterop blijven en meer "uit je knieën" squatten. Dus niet naar achter gaan zitten.
Dit zijn volgens mij chains van fitness-seller. Dat niet de juiste wijze waarop je chains moet gebruiken. Je gebruikt nu schat ik de helft van de chains terwijl ze onderin het best op de grond kunnen liggen. Daar gebruik je een stel ketting voor die niet zo zwaar is.
Dit is mijn setup van de chains.
Nice squats man! Op reps gaan trainen voor de wedstrijd?
Ik ben kennelijk de enige die achterblijft op MP, gaat goed hierzo.
.
!

Sterke repout op de deads.
Welke onderdelen voor de wedstrijd?
.Goeie trainingen man. MP zal altijd een b*ch blijven. Er zit progressie in en daar gaat het om. Goed dat je BW omhoog gaat. 90 kg bij jou lengte is nice, op naar de 100![]()

. J/K Ik denk dat ik de zwakke plek heb gevonden en dat was m'n periformis. Gijs vermoedde al tijd geleden dat zwakte in m'n glutues zat bij squat. Hij had dus gelijk achteraf en door die blessure kwam ik er achter dat mijn periformis (vooral rechts) gewoon te stijf was en die rekte ik nooit. Nu rek ik em vaak en dat helpt dus bij de squat blijkt en ook minder last van SI klachten met DL etc.Nice bench my fellow silent bodybuilder
En Sven neem zondag nog meer tren cake mee, kan wel wat kilo's gebruiken![]()