Strongman1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker wat pr's op deze pagina!! Vind je het fijn volume op de deadlift?
lekkere trainingen Marc !
Squat ook laatste maanden alles beltless, wil op jou lijken![]()
. Ik heb een echte fan erbij dus..ga je soms ook m'n handtekening vragen volgende keer bij RPB hehehe j/k 

Hee nicee PR's op je laatste training! Ben sinds deze week ook met 5 / 3 / 1 begonnen.
Vroeg me nu af of je sinds juli 2011 al constant dit schema volgt en hoe het voelt deze manier van trainen.
Alvast bedankt en ga je zeker volgen![]()
. Ja inderdaad al een tijd nu ik het zo lees sinds juli 2011. Bevalt goed natuurlijk anders zou ik het niet doen maar ik heb wel wat gexperimenteerd in die tijd. Wat voor mij in principe het beste werkt is 3/5/1 voor UB en 5/3/1 voor LB. 3/5/1 heeft meer voor m'n 1 rm gedaan op mp en bench omdat je vaker zware singles doet..en daarbij maak ik ook regelmatig zwaardere 3tjes en 2tjes. Wil niet zeggen dat ik nu nooit meer repouts doe voor UB maar de rode draad is wel 3/5/1 ub en lb 5/3/1. Ik ben er goed mee vooruitgegaan maar ik doe ook regelmatig strongman trainingen welke m'n vooral m'n core sterker hebben gemaakt en m'n OH. Dit heeft natuurlijk weer carry over andere lifts. Ik zou zeggen probeer 5/3/1 het en kijk wat voor jouw werkt, ik ken je verder niet en weet je kracht stats niet want wie weet heb je wel meer baat bij een 5x5 achtig schema.Zo Marc, ga jij de repout meester worden?
May the pumpzz be with you!

Damn en toen scheurde mn broek van achter volledig door..lol![]()

Was inderdaad mooi gisteren. Goede intensiteit op de deadlift en squats gingen je redelijk gemakkelijk af - nice!!!
Nou ondanks je brakke gevoel heb je dan toch wel een mooi PR / VPR neergezet op de MP!
Netjes hoor! Moet zeggen dat het systeem mezelf nu ook al goed bevalt, terwijl ik pas net begonnen ben.