Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me dat even paar weken Swiss bar pressen niet al te veel uit maakt voor MP kracht. Zal heus wel iets terug vallen, maar dat verlies heb je zo weer ingehaald. (Werkt bij mij tenminste zo als ik een oefening tijdje niet doe.) Heb een donkerbruin vermoeden dat ik binnenkort ook die swissbar heb.Die 666 press lijkt me ook wel wat dan.Willem liet wat vallen, en gezien ik over paar weken jarig ben![]()

Zal goed meevallen dat verlies op MP kracht. Gr, Mister MP

Geinig, pressen met Swiss bar. Nog nooit gezien. Voelt het heel anders?
. Ja voelt wel wat anders maar ook heel prettig eigelijk door de neutrale grip, triceps worden wat meer belast imho.Ik heb een goed advies voor je op de OH press. Meer archen. Even speciaal voor onze stickler, dit is advies met een knipoog. *wink* *wink*

.
. Ik verloor spanning onderin en/of was niet geconcentreerd. Set wel afgemaakt maar was te pijnlijk om verder te squatten volgende setjes. Zelfs zonder stang voelde het niet goed. Gelukkig voelt het vandaag al beter aan dus hopelijk valt het mee.ook een aardige intensiteit op die back off man. 10 reps met 80% van je werkset...
. Dan miss maar hoger gewicht op werksets en pause squats met 90 /100 bijv.
. 1e rep met 80 niet helemaal soepel met uitlocken. Blijft wel een bazige oefening dit.Je kunt ook sponsjes gebruiken, mochten die fat gripz toch gaan irriteren.
. Erg lekker getraind achteraf en geen last gehad van medialis. Lichte verrekking geweest dus. Triples na de repout gingen nog prima, volgende week weer eens wat singles doen. Van het weekend geen RPB dus een fullbody @ home.