Fitness Seller

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice. Zo'n leren pak lijkt me alleen niks met dit weer!

Offtopic:

Dinsdag circuit van Zandvoort op :D
Kon voor een leuk prijsje 3 sessies van 20 mins overnemen dus dat wordt leuk sturen!

KICKEN!!! Met de motor ging je dan toch?
Vet hoor :cool:

BTW, Nice training...alleen die outfit = idd :roflol:...teenslippers? haha jij bent gek. Dat durf ik zelf niet aan :p (maar een ander moet dat ook niet doen met mij in de buurt -> onbenullig)

Gewoon een keer een subtiel kusje van een 20kg schijf en ze komen nooit meer terug met teenslippers ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nice. Zo'n leren pak lijkt me alleen niks met dit weer!
Ideaal is het niet maar de perforatie scheelt wel wat en tussendoor de rits aan de voorkant open zetten. Backprotector die je onder het pak draagt is eigenlijk nog het warmst :o
Ach, met 100+ vlak boven het asvalt hangen voelt toch even lekkerder in een dooie koe :p
KICKEN!!! Met de motor ging je dan toch?
Vet hoor :cool:

BTW, Nice training...alleen die outfit = idd :roflol:...teenslippers? haha jij bent gek. Dat durf ik zelf niet aan :p (maar een ander moet dat ook niet doen met mij in de buurt -> onbenullig)
+
Gewoon een keer een subtiel kusje van een 20kg schijf en ze komen nooit meer terug met teenslippers ;)
Haters... :mad:

Zat de hele tijd in me zwembroek in de tuin, geen zin om me aan te kleden op dat moment en de sportschool zit 1 minuutje fietsen van me huis ;)

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Aankomende week moet ik deloaden volgens het schema en kan dinsdagavond of woensdag op zijn vroegst pas trainen. Weinig bijzonders dus en denk dat ik maar 2 keer zal trainen die week. Daarna weer knallen ;)

:roflol:

Lol @ je dode koe.

Nou (fysiek) relax weekje dus :cool:

Woensdag dus? :o

Ideaal is het niet maar de perforatie scheelt wel wat en tussendoor de rits aan de voorkant open zetten. Backprotector die je onder het pak draagt is eigenlijk nog het warmst :o
Ach, met 100+ vlak boven het asvalt hangen voelt toch even lekkerder in een dooie koe :p

Pas hier wel mee op he, ik heb een boete gehad voor plat door de bocht gaan, artikel 5. Ik mocht gelukkig mijn rijbewijs houden(ken de agent)

Misschien ook niet vandaag, weinig zin en vind trainen op halve kracht een beetje zinloos... :o
Gisteren rijden was een goede training trouwens, bovenbenen en core veel gebruikt :p
Pas hier wel mee op he, ik heb een boete gehad voor plat door de bocht gaan, artikel 5. Ik mocht gelukkig mijn rijbewijs houden(ken de agent)
Op Zandvoort mag het :p

Artikel 5 voor plat door de bocht gaan zou ik overigens voor laten komen.

Ja dus. Plat door de bocht? Trainen kreng :D

Hmmm nice :cool:, dat lijkt me ook heerlijk....lekker intensief motorrijden :thumbs: :cool: Nice nice nice... binnenkort wel een keer met de auto naar circuit... motor ooit :rolleyes:

Misschien dat ik vandaag weer eens het ijzer opzoek...

Misschien? Gast, mentaliteit uitgepoept?

Misschien? Gast, mentaliteit uitgepoept?
Ben er niet aan toegekomen vandaag en ik weet nu al dat ik morgen geen tijd ervoor heb :o

Het scheelt dat het een deload weekje is en ik nog steeds spierpijn in mijn benen heb van Zandvoort :p

Volgende week weer volle bak er tegenaan :fire:

Hell yeah!

Even een korte update van de training vandaag: squat 5/5/5

Voelde tijdens de warming up al niet helemaal lekker in mijn rechter lies maar de eerste 2 werksets (5x92,5kg en 5x100kg) gingen alsnog wel redelijk.
De repout op 107,5kg waarbij ik minimaal 5 reps moest halen ging echt niet meer na 2 reps, lies voelde niet goed aan...
Heb het nooit eerder gehad dus denk niet dat ik er lang last van zal houden, voordat ik ging squatten vandaag heb ik er niets van gemerkt namelijk.
Van de week dus maar weer zware lunges doen en misschien nog wat squatten.

Zo jij leeft ook nog,

Hoe ging de rest van de training ?

Ga binnenkort ook met wendler, beginnen wanneer me gezondheid dat toelaat. En school wat beter gaat.

Die pijn in je lies heb je natuurlijk van een hele week geen **** te doen, het is je straf. :thumbs: ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven