- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Offtopic:
Dinsdag circuit van Zandvoort op
Kon voor een leuk prijsje 3 sessies van 20 mins overnemen dus dat wordt leuk sturen!

...teenslippers? haha jij bent gek. Dat durf ik zelf niet aan
(maar een ander moet dat ook niet doen met mij in de buurt -> onbenullig)Ideaal is het niet maar de perforatie scheelt wel wat en tussendoor de rits aan de voorkant open zetten. Backprotector die je onder het pak draagt is eigenlijk nog het warmstNice. Zo'n leren pak lijkt me alleen niks met dit weer!

+KICKEN!!! Met de motor ging je dan toch?
Vet hoor
BTW, Nice training...alleen die outfit = idd...teenslippers? haha jij bent gek. Dat durf ik zelf niet aan
(maar een ander moet dat ook niet doen met mij in de buurt -> onbenullig)
Haters...Gewoon een keer een subtiel kusje van een 20kg schijf en ze komen nooit meer terug met teenslippers![]()

Aankomende week moet ik deloaden volgens het schema en kan dinsdagavond of woensdag op zijn vroegst pas trainen.

Ideaal is het niet maar de perforatie scheelt wel wat en tussendoor de rits aan de voorkant open zetten. Backprotector die je onder het pak draagt is eigenlijk nog het warmst
Ach, met 100+ vlak boven het asvalt hangen voelt toch even lekkerder in een dooie koe![]()
Misschien ook niet vandaag, weinig zin en vind trainen op halve kracht een beetje zinloos...

Op Zandvoort mag hetPas hier wel mee op he, ik heb een boete gehad voor plat door de bocht gaan, artikel 5. Ik mocht gelukkig mijn rijbewijs houden(ken de agent)

Ben er niet aan toegekomen vandaag en ik weet nu al dat ik morgen geen tijd ervoor heb

die pijn in je lies heb je natuurlijk van een hele week geen **** te doen, het is je straf.![]()
![]()