- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben 2 tot 3kg afgevallen in nog geen 3 weken en mijn kracht is ook niet helemaal wat het moet zijn. Daarnet op de weegschaal van mijn vriendin: een schamele 78kgNiet zo denderend? Man, je bent gek. Je bent hartstikke lekker bezig man... enneh... blokjes op je buik? RAWRRRRR sexy![]()

Ben 2 tot 3kg afgevallen in nog geen 3 weken en mijn kracht is ook niet helemaal wat het moet zijn. Daarnet op de weegschaal van mijn vriendin: een schamele 78kg
Ik laat zo snel mogelijk mijn vetpercentage weer meten, hopelijk is die iets gezakt en is dat een opsteker voor me...
Zag daarnet een herhaling van het vechtgala in de A'dam Arena waar 2 gasten van mijn lengte en 70kg aan het vechten waren. Toch leuk te concluderen dat ik dan bijna 10kg buffer moet zijn![]()
Je bent niet de enige waar het wat minder meegaat. Gewoon even komende weken rustig door trainen en redelijk aan je voeding houden. Wanneer je weer tijd en zin hebt dan gaan knallen! Als je dan eenmaal in die drive zit, en je zet elke training een PR neer dan gaat de motivatie ook met 200% omhoog.
Heb dr zelf ook een gekocht sinds ik BB 

Zal een clean & press hiermee erin zitten?

+Sterke presses, vooral die MP is wel nice!
Je ziet er iig beachproof uit. In de zomer rustig doortrainen, en dan in de winter bulken!
+
Thanx, was wel even een mentale opsteker iddDat ziet er al meer dan aardig uit kerel !
Sterke rep out op je MP ... iets wat veel reps misschien? Volgende keer wat meer verhogen
dan 2.5kg ofzoTenzij je natuurlijk liever een hogere rep out behoudt.
Rest van de training ziet er ook meer dan behoorlijk uit![]()

zeker een mooie badkamer....even wat inspiratie op doen hehe, nee hoor fysiek gaat de goede kant op !!![]()

Still a long way to go en volgende keer knip ik mijn kop er wel weer afCharmante blik hoor op de foto's!
Nee hoor..goed fysiek (beach & bitchproof), en goede training, met name presses!![]()

Still a long way to go en volgende keer knip ik mijn kop er wel weer af![]()
Die middelste pose doet t em he! Vind je BF% wel prima, hoeft niet lager naar mijn mening.

Mijn doel is ook niet op dit moment veel lager te komen, meer massa is prio #1Die middelste pose doet t em he! Vind je BF% wel prima, hoeft niet lager naar mijn mening.
Kom ook es mn pics checken in mn log zou ik zeggen![]()

Split vind ik wel fijn trainen dus ik houd dat nog even aan, is bij elkaar nog geen 3 maanden en het 6-8 reps gedeelte (kan nog in oefeningen en sets varieren) is wat minder belastend dan de 3x5Nette bench!
Mss een idee, om gewoon een ander schema te gebruiken ipv van reps te verwisselen.