XXL Nutrition

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet zo'n denderende training? :eek: Sterke training hoor! Je bent lekker bezig, nice :cool:! En dat van vrijdag ook na 1 bol met kipfilet :eek:...pfff

Ik wilde het net zeggen gozer! Niks mis met de training:D

Niet zo denderend? Man, je bent gek. Je bent hartstikke lekker bezig man... enneh... blokjes op je buik? RAWRRRRR sexy :p

• Topic Starter Topic Starter
Niet zo denderend? Man, je bent gek. Je bent hartstikke lekker bezig man... enneh... blokjes op je buik? RAWRRRRR sexy :p
Ben 2 tot 3kg afgevallen in nog geen 3 weken en mijn kracht is ook niet helemaal wat het moet zijn. Daarnet op de weegschaal van mijn vriendin: een schamele 78kg :eek:

Ik laat zo snel mogelijk mijn vetpercentage weer meten, hopelijk is die iets gezakt en is dat een opsteker voor me...

Zag daarnet een herhaling van het vechtgala in de A'dam Arena waar 2 gasten van mijn lengte en 70kg aan het vechten waren. Toch leuk te concluderen dat ik dan bijna 10kg buffer moet zijn :p

Ben 2 tot 3kg afgevallen in nog geen 3 weken en mijn kracht is ook niet helemaal wat het moet zijn. Daarnet op de weegschaal van mijn vriendin: een schamele 78kg :eek:

Ik laat zo snel mogelijk mijn vetpercentage weer meten, hopelijk is die iets gezakt en is dat een opsteker voor me...

Zag daarnet een herhaling van het vechtgala in de A'dam Arena waar 2 gasten van mijn lengte en 70kg aan het vechten waren. Toch leuk te concluderen dat ik dan bijna 10kg buffer moet zijn :p

Je bent niet de enige waar het wat minder meegaat. Gewoon even komende weken rustig door trainen en redelijk aan je voeding houden. Wanneer je weer tijd en zin hebt dan gaan knallen! Als je dan eenmaal in die drive zit, en je zet elke training een PR neer dan gaat de motivatie ook met 200% omhoog.

Je bent niet de enige waar het wat minder meegaat. Gewoon even komende weken rustig door trainen en redelijk aan je voeding houden. Wanneer je weer tijd en zin hebt dan gaan knallen! Als je dan eenmaal in die drive zit, en je zet elke training een PR neer dan gaat de motivatie ook met 200% omhoog.

+1.

En wat nou weegschaal van je vriending? Excuses :P Heb dr zelf ook een gekocht sinds ik BB ;)

Military press 3/3/3 + een paar nieuwe dingen en pics ;)

Weegschaal (in de sportschool): 79,0kg
Trainingstijd: 1uur 15mins

Warmup
10x20kg (MP)
5x30kg (MP)

Military press
3x45kg 80%
3x50kg 85%
9x52,5kg 90% repout geen idee of het een PR is

Push press
9x60kg das wel een PR'etje
2x70kg net ff teveel na de vorige set

T-bar ik deed ff met de instructeur (BB-er) mee
10x60kg + stang
10x80kg + stang niet helemaal netjes maar lekker boeiend

Lat pull wide grip
10x90kg laatste 2 reps met wat spothulp. Oja, ook een PR volgens mij...

Pendlay row
5x90kg veel meer zat er niet in na vorige oefeningen

Romanian deadlift had de bar nog niet neergelegd sinds pendlay rows
10x90kg eitje ;)

Probeerseltje, eerste keer dat ik het doe:
Clean & press oftewel olympisch gewichtheffen onderdeel stoten
2x70kg terugweg gecontroleerd dus niet laten pleuren zoals op TV

zonder tussenpauze door met:
Powercleans
5x70kg
2x80kg PR baby! Meer dan mijn BW kunnen cleanen :fire: Zal een clean & press hiermee erin zitten?

Geslaagde training dus, voelde lekker en heb maar een klein beetje geschreeuwd bij het omhoog krijgen van de clean & press :o

Oja, badkamerfoto's, ben ik iets droger geworden denken jullie als meer objectieve kijkers?
Voor de duidelijkheid, gaat hier om mijn lichaam en niet om mijn 'charmante' blik :P

3 pics.JPG

Sterke presses, vooral die MP is wel nice!

Je ziet er iig beachproof uit. In de zomer rustig doortrainen, en dan in de winter bulken!

Lekker man, zo zien we het graag!

Dat ziet er al meer dan aardig uit kerel !

Sterke rep out op je MP ... iets wat veel reps misschien? Volgende keer wat meer verhogen
dan 2.5kg ofzo ;) Tenzij je natuurlijk liever een hogere rep out behoudt.

Rest van de training ziet er ook meer dan behoorlijk uit :thumbs:

Sterke presses, vooral die MP is wel nice!

Je ziet er iig beachproof uit. In de zomer rustig doortrainen, en dan in de winter bulken!
+
Lekker man, zo zien we het graag!
+
Dat ziet er al meer dan aardig uit kerel !

Sterke rep out op je MP ... iets wat veel reps misschien? Volgende keer wat meer verhogen
dan 2.5kg ofzo ;) Tenzij je natuurlijk liever een hogere rep out behoudt.

Rest van de training ziet er ook meer dan behoorlijk uit :thumbs:
Thanx, was wel even een mentale opsteker idd :)
Bulk/cut doe ik niet echt aan, nauwelijks aanleg om vet te worden ook al eet ik niet erg clean.

Ik ga het schema met de gewichten gewoon handhaven zoals ik nu bezig ben. Iets hogere reps op schouders vind ik geen probleem zolang het maximaal 10 reps is, zakt vanzelf wel. Indien ik repouts boven de 10 ga halen verhoog ik wel met 5kg ipv 2,5.

zeker een mooie badkamer....even wat inspiratie op doen hehe, nee hoor fysiek gaat de goede kant op !! :thumbs:

Charmante blik hoor op de foto's:D:D!

Nee hoor..goed fysiek (beach & bitchproof), en goede training, met name presses!:D

Tietentraininkje van vandaag, geen Wendler:

Weegschaal: 80,1kg baby!
Trainingstijd 50 minuten

Benchpress
10x20kg explosief
5x60kg
5x60kg
3x80kg
1x90kg
2x100kg (2e met lichte spot)
4x100kg (allemaal met wat spothulp, iig de negatieve reps geheel gepakt)

Incline DB press (gewicht per DB)
8x30kg
8x30kg
10x30kg
Achteraf bleek mijn rechterdumbbell maar een 28kg exemplaar te zijn maar merkte het niet tijdens training :x

Cable cross/flies/iets met kabels
10x15kg
10x17,5kg

Ik wilde nog even buikspieren aanpakken (Twitchy leg raises) maar voelde niet zo fijn in mijn schouders na deze training.

Even mijn plannetje vanaf nu:
- Wendler laat ik bij deze vallen, heb er op dit moment niet helemaal vertrouwen in en ik mis toch wel wat spiergroepen/oefeningen in mijn schema.
- Aankomende week 2 trainingen (denk upper/lowerbody) op medium niveau, 8+ reps.
- 5 weken terugvallen op mijn 3x5 schema met dezelfde strakke regels als in de openingspost.
- Weekje rustig aan (2 medium/light trainingen, upper/lower body) ivm intensiteit van dit 3x5 schema.
- 4 tot 5 weken het gewicht van de oefening aanpassen zodat ik 6 tot 8 reps haal.

Uiteraard al het bovenstaande zoals ik het graag doe:
Veel compounds, zelden isolatie en omdat de strandweer op komst is af en toe de BloKjuHs P0mpuH :sd:

:roflol: Die middelste pose doet t em he! Vind je BF% wel prima, hoeft niet lager naar mijn mening.

Kom ook es mn pics checken in mn log zou ik zeggen :)
Mijn doel is ook niet op dit moment veel lager te komen, meer massa is prio #1 ;)

Nette bench!

Mss een idee, om gewoon een ander schema te gebruiken ipv van reps te verwisselen.

Nette bench!

Mss een idee, om gewoon een ander schema te gebruiken ipv van reps te verwisselen.
Split vind ik wel fijn trainen dus ik houd dat nog even aan, is bij elkaar nog geen 3 maanden en het 6-8 reps gedeelte (kan nog in oefeningen en sets varieren) is wat minder belastend dan de 3x5 :)

Nice nice nice! Good work! Zeker wel een flinke verbetering als ik terug kijk naar je foto's van eind vorig jaar! :thumbs: Je ziet er ook goed droog uit!
Lekkere trainingen ook! Ik ben benieuwd hoe je trainingen nu gaan verlopen met wat je in de planning hebt. Aankomende week 2x trainen (UB/LB) is meer een soort van 'deloadweek'?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven