MuscleMeat

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:D er word weer getraind :woot:, maare last van je lies? dat is k*t zeg... sterkte ermee&beterschap!

Beterschappie BT ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx, vind het ook vreemd...

Moet eerlijk bekennen dat ik bij de laatste set ook lichtjes last had van de stang in mijn nek (train sinds kort zonder rol) en ik na de training tot nu lichtjes hoofdpijn heb terwijl ik normaal gesproken nooit koppijn heb. Misschien niet helemaal lekker mijn schouderbladen in positie gebracht voor ik ging tillen, weet het niet...

Oja, pilatesmeisje, mocht jij een ster in je voorruit hebben dan heb ik je zien rijden. Zag een meisje in een auto die leek sprekend op je :p

Cyclus 2
Benchpress 5/5/5

Trainingstijd kleine 3 kwartier
weegschaal: 79,5kg :x

warmup
8x20kg squat
10x20kg benchpress
6x40kg benchpress
3x60kg benchpress

Benchpress
5x72,5kg 75%
5x77,5kg 80% (kunnen er ook 6 geweest zijn)
9x82,5kg 85% repout (10e rep met lichte spot rechterkant)

Hierna nog gedaan:
5x30kg incline db press (kort na BP)
12 tot 15 x50kg 'full speedsquats' (noem ze maar zo omdat ik ze zo snel mogelijk deed)
10x65kg, 5x90kg + 5x80kg + 5x70kg (lat pulldown dropset)
2x6x16kg db curl

Beetje ongestructureerd maar heb iig wat gedaan.

Lichaamsgewicht viel me wat tegen maar volgens mij ben ik wel ietsjes droger (plattere buik met iets meer definitie).

Sterke bench gozer!

Nette training man

Beachproof (sort of iig :p )

Beachproof.JPG

RAWRRRRRR sexy heur ;)

Ziet er goed uit, wat ik me wel afvroeg.
Waarvoor paktje je bij benchpress 77,5kg en 82,5kg . Terwijl de percentages 80% en 85%, en met je 1RM van 100kg komt dat neer op 80 en 85kg. Rekenfoutje, of verkeerd opgeschreven ?

Ziet er goed uit, wat ik me wel afvroeg.
Waarvoor paktje je bij benchpress 77,5kg en 82,5kg . Terwijl de percentages 80% en 85%, en met je 1RM van 100kg komt dat neer op 80 en 85kg. Rekenfoutje, of verkeerd opgeschreven ?
Wendler begin je niet op je 1RM maar normaal gesproken 90% hiervan. Ik vond dit te laag dus ben met 95% (=95kg) begonnen als basisgewicht zodat je niet direct vast zal lopen. Percentages die je pakt zijn van dit basisgewicht dat je elke week verhoogd. Na enkele cycli is dit gewicht hoger dan je vorige PR.
Hele principe van Wendler is gebaseerd op niet op een plateau willen komen.
Neem ik mijn vleesmes en BBQ mee om je d'r weer van te beroven gnah gnah

:meal:
Je hebt al meer dan genoeg gulzigaard! :mad:

Wendler begin je niet op je 1RM maar normaal gesproken 90% hiervan. Ik vond dit te laag dus ben met 95% (=95kg) begonnen als basisgewicht zodat je niet direct vast zal lopen. Percentages die je pakt zijn van dit basisgewicht dat je elke week verhoogd. Na enkele cycli is dit gewicht hoger dan je vorige PR.
Hele principe van Wendler is gebaseerd op niet op een plateau willen komen.

Je hebt al meer dan genoeg gulzigaard! :mad:

Edit: Geintje, overheen gelezen. In de eerste 4 weken gebruik je inderdaad 90% van je 1RM. Even aanpassen in het schema, thanks ;)

Laatst bewerkt:
De kilo's die je gebruikt, om sets mee te maken. Worden toch afgeleid van je 1RM en dat is 100% en zo reken je terug. Of heb ik dat verkeerd gelezen ?
Ik begon met 1rm = 100kg
Begin wendler doe je met 90% hiervan maar ik nam 95% omdat ik niet op een plateau oid zat.
De percentages zijn van deze 95kg afgeleid. Op dit moment doe ik 97,5kg en daarom kreeg je die 'vreemde' waardes.

Dikke bench man, ik ken persoonlijk niemand die in jou gewichtsklasse evenveel bankt! :thumbs:

Mooi man, die db-shizzle er achteraan :thumbs:

Military press 5/5/5 en Deadlift 5/5/5 + verdoete repout squat inhalen

Ik was om een uurtje of 6 gaan trainen, voor het avondeten en ik had overdag maar 1 flinke bol met 100gr kipfilet gegeten :o
Weegschaal: nog geen 79kg :x
Trainingstijd: niet op gelet, schat zo rond een uurtje

warmup
10x20kg MP
5x30kg MP

Military press
5x42,5kg 75%
5x45kg 80%
9x50kg 85% repout, 10 rep kwam tot halverwege

warmup
1x60kg (powerclean + frontsquat combi), 4x60kg powerclean
5x80kg deadlift

Deadlift
5x115kg 75%
5x125kg 80%
7x132,5kg 85% repout. Ik heb het idee dat de sets hiervoor de reps van de repout wat lager houden maar dat is het gevolg van mijn keuze voor de intensievere percentages van de eerste 2 sets (wendler komt met 2 opties hiervoor).

Squat omdat maandag de repout k*t ging door last van mijn lies wilde ik deze over doen.
5x60kg warmup
5x80kg warmup
6x107,5kg 85% repout.

Kuiten op de legpress
15x50kg 1 been tegelijk
15x50kg 1 been tegelijk
10x120kg + 5x100kg 2 benen tegelijk met voeten in een V vorm
12x40kg 1 been tegelijk

Walking DB lunges totale stappen, totaal gewicht
16x60kg niet al te lange pauze
14x60kg was kapot! Hart-rate maximaal
16x60kg I'm done! :fire:

Volgens mij ben ik toch echt droger geworden:
Ondanks mijn 2000+ kcal avondeten (eerst patat met saté en daarna een 1000kcal havermoutshake :D ) beginnen mijn blokjes in rust zichtbaarder te worden en hoef ik ze amper aan te spannen om duidelijk te zien :p

Laatst bewerkt:
Haha, gast dat eten :roflol:

Grijs :barf:

Nog maar een dubbel (tikje zwak) traininkje:

Squat 3/3/3 en Benchpress 3/3/3

Weegschaal: 79kg dus nog steeds veel te weinig, stond 3 weken terug op bijna 81kg :mad:
Trainingstijd iets meer dan 45 mins

warmup squat
6x20kg
6x60kg
3x80kg

Squat
3x100kg 80%
3x105kg 85%
3x112,5kg 90% repout (dus zwak) merk dat bij hogere gewichten ik nog moet wennen aan de 'kale' stang. Misschien ook niet zo denderend gezien ik vrijdag nog zwaar gesquat had
10x80kg om het af te maken

warmup benchpress
10x20kg
5x60kg

Benchpress
3x77,5kg 80%
3x82,5kg 85%
5x87,5kg 90% repout

Cable cross/flies hoe het ook heet
10x12,5kg/kant
10x15kg/kant (na 1 min rust)

Chinup
8xBW wijde grip
5xBW smal onderhands (na 1 minuut rust)

Niet zo denderende training dus maar heb gedaan wat ik iig moest doen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven