- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wendler begin je niet op je 1RM maar normaal gesproken 90% hiervan. Ik vond dit te laag dus ben met 95% (=95kg) begonnen als basisgewicht zodat je niet direct vast zal lopen. Percentages die je pakt zijn van dit basisgewicht dat je elke week verhoogd. Na enkele cycli is dit gewicht hoger dan je vorige PR.Ziet er goed uit, wat ik me wel afvroeg.
Waarvoor paktje je bij benchpress 77,5kg en 82,5kg . Terwijl de percentages 80% en 85%, en met je 1RM van 100kg komt dat neer op 80 en 85kg. Rekenfoutje, of verkeerd opgeschreven ?
Je hebt al meer dan genoeg gulzigaard!Neem ik mijn vleesmes en BBQ mee om je d'r weer van te beroven gnah gnah
![]()

Wendler begin je niet op je 1RM maar normaal gesproken 90% hiervan. Ik vond dit te laag dus ben met 95% (=95kg) begonnen als basisgewicht zodat je niet direct vast zal lopen. Percentages die je pakt zijn van dit basisgewicht dat je elke week verhoogd. Na enkele cycli is dit gewicht hoger dan je vorige PR.
Hele principe van Wendler is gebaseerd op niet op een plateau willen komen.
Je hebt al meer dan genoeg gulzigaard!![]()

Ik begon met 1rm = 100kgDe kilo's die je gebruikt, om sets mee te maken. Worden toch afgeleid van je 1RM en dat is 100% en zo reken je terug. Of heb ik dat verkeerd gelezen ?

) beginnen mijn blokjes in rust zichtbaarder te worden en hoef ik ze amper aan te spannen om duidelijk te zien 
Niets mis met eten en grijze lettertjes