Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, het was niet zo dat ik stilstond qua progressie dus kan het niet zeggen. Ik verwacht meer vooruit te gaan bij mijn aanstaande 3x5, verwacht met mijn grote compounds in 5 weken zo een 7,5 tot 10kg vooruit te gaan op mijn 5RM.Flinke bench dude! Erg netjes. Door die Wendler gekomen dat je die kracht gegained hebt, of?
Ik doe de 3 sets met gelijk gewicht en dat haal ik meestal maar net. Daarnaast vind ik het te lang duren gezien ik nog 2 of 3 oefeningen pak en redelijk wat rust tussen de sets.Vanwaar 3x5 en niet 5x5? Ik heb de afgelopen maand 5x5 gegaan, ben overal 10-20kg omhoog gegaan.
Thnx posert

Jep dat dusVoeten parallel? Bedoel je dan de tenen gewoon naar voren? En meer smalle stance?

Eitje (vaker gedaan) en daarnaast de enige dag dat het in mijn schema past zonder andere oefeningen te hinderen. Heb daarna toch een weekend om bij te komen maar hopelijk ben ik dan op zondags weer in orde want dat is vaak motorritjes-dagSquatten en deadliften op dezelfde dag, je moet er maar zin in hebben![]()

Thnx Jen, idd een soort van deload maar alles op halve kracht doen vind ik erg gay![]()
, zelf kan ik het ook niet laten om niet zwaar te trainen dan een laag intensiteit en hoger volume. Al probeer ik het wel meer toe te passen.. kracht blijven trainen, maar daarnaast (andere dagen eventueel) ook meer spierconditie.
.
, goede voeding is naast trainen/rust ook zo belangrijk
... gewoon eten die havermoutwheyshake van je en s'avonds...geen kwark
, dat schiet er bij in
? Nou geef anders maar hier die kwark 
hahahaha kan ik begrijpen, zelf kan ik het ook niet laten om niet zwaar te trainen dan een laag intensiteit en hoger volume. Al probeer ik het wel meer toe te passen.. kracht blijven trainen, maar daarnaast (andere dagen eventueel) ook meer spierconditie.
Lekkere training gisteren!
Die 1 set leg extension zou je ook wel gevoeld hebben met elke keer ff zo'n pauze daar boven in.
Suc6 met je nieuwe schema, ben benieuwd hoe het gaat verlopen![]()
Enne kom op he, goede voeding is naast trainen/rust ook zo belangrijk
... gewoon eten die havermoutwheyshake van je en s'avonds...geen kwark
, dat schiet er bij in
? Nou geef anders maar hier die kwark
![]()
hehehMaar ik houd totaal niet van arm isolatiewerk en 3 setjes is al bijna 3 setjes meer dan ik normaal doeNee nee Jen, Alle kwark gaat natuurlijk naar de Kwark Meisterheheh
---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------
BT, zoals besproken op MSN, prima schema, alleen zou ik voor biceps en triceps ff paar extra oefeningen erin doen. Je hebt de kracht in je armen nodig om op de compounds op rug en borst lekker te kunnen knallen.

Terwijl ik het juist minder vond gaan vandaag hahaDamn, brute dips!
Ik was trots op 5xbw+20kg, maak jij er even 10 reps van![]()