Brielo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dips zonder gewicht lukt me zelf niet..weighted dips en incline db press en flyes
en vorm is belangrijker dan die extra rep dus als je er 8 wilt doen en je kan er maar 7 gewoon stoppen bij 7 en volgende setje weer met goede vorm verder gaan.
in mijn mening heeft dit mij erg geholpen

waarom ziet dat er zo makkelijk uit als hij hem uitvoert
zie dat je je chest meer naar voren moet hangen en voeten naar achteren.
heb nog best moeite met die dips idee om sterker te worken door dips te doen om een bankje ?
of deze die hebben we ook in de gym vindt hem wel irritant met dips.
![]()
waarom ziet dat er zo makkelijk uit als hij hem uitvoert
zie dat je je chest meer naar voren moet hangen en voeten naar achteren.
heb nog best moeite met die dips idee om sterker te worken door dips te doen om een bankje ?
of deze die hebben we ook in de gym vindt hem wel irritant met dips.
![]()
als je helemaal recht gaat hangen dan wordt het toch meer een tricep dip.
ik heb hem al eerder gedaan met gewichten een de riemoefening baart kunst ,voordat je het weet doe je hem met gewichten aan je riem

ja zou graag de 85kg 10-12% willen bereiken dit jaar weeg al 2 jaar hetzelfdeDetails. Gewoon zorgen dat je steeds zwaarder kan dan wordt alles groter.

ik heb hem al eerder gedaan met gewichten een de riem
maar nu in de cut lijkt het wel of ik de helft van mijn kracht kwijt ben.

nog 2/3 weekjes cutten ongeveer denk ik en dan ga ik weer als een bulldozer gainencutten kost kracht en energie ,
daarom voor mij alleen forever bulk en dat iets hoger vet% neem ik maar voor lief
ik ga toch nooit naar het strand![]()

114kg op 14% is echt bruut, 'hoger vet%' valt ook nog reuze mee. Bij 'hoger vet%' denk ik aan 20+.cutten kost kracht en energie ,
daarom voor mij alleen forever bulk en dat iets hoger vet% neem ik maar voor lief
ik ga toch nooit naar het strand![]()
114kg op 14% is echt bruut, 'hoger vet%' valt ook nog reuze mee. Bij 'hoger vet%' denk ik aan 20+.
Heb je een fotolog oid?

nou ik ben 1.87 en 78 kilo dus jij bent 5 centimeter langer en bijna de helft zwaardermet 1.92 valt het bruut zijn wel mee ,dan moet je minstens 120 kg - 125 kg wegen en 10 % zijn
foto's komen in maart/april , dan laat ik Mr10 zien wie de grootste natty is![]()