- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
das een halfuur hardlopen op 12km/u ik bedoel 1 uur

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das een halfuur hardlopen op 12km/u ik bedoel 1 uur

Nee niet echt, ik heb er alleen maar last van...het trekt en het jeukt wat zeg ik nu weer!!Plakken ze bij grote mensen ook smurfentape?
Denk je dat het helpt bij de schouder?

Dus je komt ook wel aan 600 kC in een half uur op die manierIk dacht ik neem de proef op de som
Crosstrainer niveau 20 En gaan met die banaan.
500 meter
05:00 min
Wattage 260/280
100ish calorieën
170ish hartslag
Ik begrijp het ook niet. Hebben ze nog iets uitgelegd, moet je bv je beweging stoppen als de huid strak trekt, of wat is het idee?Nee niet echt, ik heb er alleen maar last van...het trekt en het jeukt wat zeg ik nu weer!!![]()

Ik heb hem verteld dat bij de OHP mn rechterschouder eerder "volloopt" dan links, lijkt wel een soort verzuring of pompDus je komt ook wel aan 600 kC in een half uur op die manier
Ik begrijp het ook niet. Hebben ze nog iets uitgelegd, moet je bv je beweging stoppen als de huid strak trekt, of wat is het idee?![]()
Ik begrijp nog steeds niet wat een paar stukken smurfentape daartegen zou helpen....Ik heb hem verteld dat bij de OHP mn rechterschouder eerder "volloopt" dan links, lijkt wel een soort verzuring of pomp
Ik ook nietIk begrijp nog steeds niet wat een paar stukken smurfentape daartegen zou helpen....
morgen weer fysio, en dan gaat het er wel af, ivm bezoekje sauna met verjaardagskortingje kan het vragen.....
wie is er jarig?

die blauwe smurf

Gefeliciteerd dan grote smurf.

Morgen!!! je bent de 1e das dan ook wel weer leuk
Fixed!

zeker ...voor de glutes en ook mn heupjes mobiel houden