- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind em ook zwaar, elke keer kort tegen F volgende keer probeer ik 3x10x45 en ga bouwen naar 3x10x50ik vind die skull over van je wel altijd zwaar, je moet machtige triceps hebben![]()
Oeps, foutje...ik vind em ook zwaar, elke keer kort tegen F volgende keer probeer ik 3x10x45 en ga bouwen naar 3x10x50
wat voor foutje?

Reactie op het verkeerde topic. Weer weggehaald.

HIJ GOOIT ANDERS WEL MN HELE SCHEMA IN DE WAR.........JA!!!
rustagh uitademen Bos!! pfffCool it man! Het is maar een training...HIJ GOOIT ANDERS WEL MN HELE SCHEMA IN DE WAR.........JA!!!rustagh uitademen Bos!! pfff

Helemaal waar Rook..ik had het wel een "beetje" aangedikt he?

dat is niet zo erg, als het maar helptHIJ GOOIT ANDERS WEL MN HELE SCHEMA IN DE WAR.........JA!!!rustagh uitademen Bos!! pfff
Tja ...als je maar geduldig bent hé? en geloven dat het goed komt....

weinig motivatie, weinig energy, en een beetje brak van donderdag, wel rustig mn tijd over gedaan, easy does it!

Euh, nog nooit dronken geweest. Ik drink geen alcohol. Ik eet zelfs nog geen rumboon.weinig motivatie, weinig energy, en een beetje brak van donderdag, wel rustig mn tijd over gedaan, easy does it!
...nog nooit dronken getraind...jij?

benchen heeft er in ieder geval niet onder geleden
volgende cycle wordt er weer (harder) gewerkt