- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Bijna gefeliciteerd dan, grote smurf!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna gefeliciteerd dan, grote smurf!

komt toch vanuit mn nek waarschijnlijk een zenuw klem

OK, hopelijk kan de fysio er wat aan doen.komt toch vanuit mn nek waarschijnlijk een zenuw klem![]()

OK, hopelijk kan de fysio er wat aan doen.
Weer een jaartje erbij ga je wel voelen he?![]()
elk jaar erbij is een zegening (06-05-2016)En je mag best in je handjes knijpen alles in aanmerking genomen .....
Ja echt wel!! Ik begrijp het nog steeds niet, weet je dat?En je mag best in je handjes knijpen alles in aanmerking genomen .....
Mijn taak is nog niet volbracht hier 
dat kan de meest gekke klachten geven, ook wel eens gehad en straalde uit naar mijn borst, dacht echt dat ik het aan m'n hart hadkomt toch vanuit mn nek waarschijnlijk een zenuw klem![]()

bijnajazeker, ik sta er zelf ook van te kijken...mooi hé? dat dat kan....
Ik weet niet wat voor cycles je zet, maar het gaat best lekker zo
dezelfde die ik jouw heb gestuurdIk weet niet wat voor cycles je zet, maar het gaat best lekker zo![]()
je laat hier in ieder geval wel zien dat als er een wil is, ook altijd een weg is te vinden.jazeker, ik sta er zelf ook van te kijken...mooi hé? dat dat kan....
Het is allemaal wel basic maar ik ben tevreden met wat ik kan, en ook nog eens pijnvrijje laat hier in ieder geval wel zien dat als er een wil is, ook altijd een weg is te vinden.![]()

Jij ook Boss!
Hij ging idd wel lekker...thnxs