- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Hardlopen gaat nou eenmaal niet meer Neet, over 3wkn alweer 4 jaar geleden weet je nog?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardlopen gaat nou eenmaal niet meer Neet, over 3wkn alweer 4 jaar geleden weet je nog?
Weet ik tochHardlopen gaat nou eenmaal niet meer Neet, over 3wkn alweer 4 jaar geleden weet je nog?

jazeker is een goed alternatief, beter iets dan niets
ja dat wel en toch is de crosstrainer niet zo enkel-belastend als lopenlekker aan de wandel de laatste tijd
is toch ook veel lekkerder/leuker om buiten te zijn dan op zo'n loopband

ja, snap ik wel, voet blijft beetje vlakker staan op de crosstrainerja dat wel en toch is de crosstrainer niet zo enkel-belastend als lopen
maar lopen is ook wel lekker vetjes verbranden, ik krijg een dun velletje![]()

Nee verbaasd mij ook, tevens bouw ik meer stabiliteit op, want ik kan langer op 1 been staan

Wees blij dat het pijnvrij gaat en dat zelfs je mobiliteit vooruit gaat.Nee verbaasd mij ook, tevens bouw ik meer stabiliteit op, want ik kan langer op 1 been staan![]()

Ik ben ook blij, met een "klein" vreugdedansjeWees blij dat het pijnvrij gaat en dat zelfs je mobiliteit vooruit gaat.![]()

Voorzichtig nou

jemig boss, je bent een ekte cardiobunny aan het wordenOchtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60'
Fietsen 6km
Middag, 4 km wandelen 6000 stappen 60'
dit doe ik elke zaterdag 6km fietsen dus, naar het boertje wat kleurtjes inslaanjemig boss, je bent een ekte cardiobunny aan het worden
je bent toch niet aan het cutten op het moment?
kleurtjes als in bloemen of als in groente? (ben eigenlijk ook een boertje, vandaar de intresse
)