- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Tja.... de warmte werkt niet mee* blijkbaar nog niet (goed) genoeg hersteld van BP105kg
ff stapje terug en de hittegolg goed doorkomen 🌞🌞🌞🌞🌞![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja.... de warmte werkt niet mee* blijkbaar nog niet (goed) genoeg hersteld van BP105kg
ff stapje terug en de hittegolg goed doorkomen 🌞🌞🌞🌞🌞![]()

ik doe nog steeds 3x/week hoor ondanks de hitte (alleen zijn mijn weken opgerekt tot 10-14 dagen 🤣 )ff weer terug een nieuwe aanloop nemen...
beetje gezeur in mn schouder..
en weinig energie om te blijven pieken nu..
programma van 3wkn a 2x/wk
blijkbaar kan jij gedachten lezen, ik had vanmiddag een diepgaand gesprek met haar en ze gaf aan voor meer diepgang en intimiteitHoe gaat het nu met dat vrouwtje van enkele weken geleden? Gefriendzoned?

blijkbaar kan jij gedachten lezen, ik had vanmiddag een diepgaand gesprek met haar en ze gaf aan voor meer diepgang en intimiteit
Einde friendzone dus![]()

Lente gevoelens in de herfst van je levenblijkbaar kan jij gedachten lezen, ik had vanmiddag een diepgaand gesprek met haar en ze gaf aan voor meer diepgang en intimiteit
Einde friendzone dus![]()

Verwacht niks en je krijgt alles

Ja, als het je ook tegen gaat staan, moet je misschien even wat anders doen.5 x 90 restpauze 5" 1 x 90
* ik loop dus helemaaaal vast hier, tijd voor wat anders ....
ben alweer een paar mndn boven 80% aan het pushenJa, als het je ook tegen gaat staan, moet je misschien even wat anders doen.
Die chinups gaan wel lekker. Daar een keer laddertjes in doen 7-8-9-10-9-8-7, dat werk....?