MuscleMeat

Bosco's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60'

ben alweer een paar mndn boven 80% aan het pushen
wellicht wat hypertrophy en wat spiermassa erop plakken bij 75-85% 1 RM en meer volume
BP blijft wel prio is gewoon mn favoriet
lastig hoor
voor je het weet zit je te lang te zwaar te trainen, opbouwende vermoeidheid breekt je dan uiteindelijk op
beetje bb achtig trainen om de zaak rust te geven kan een goede zaak zijn, maar denk je er nog spiermassa op te kunnen plakken op ''onze'' leeftijd boss?

• #2.603
lastig hoor
voor je het weet zit je te lang te zwaar te trainen, opbouwende vermoeidheid breekt je dan uiteindelijk op
beetje bb achtig trainen om de zaak rust te geven kan een goede zaak zijn, maar denk je er nog spiermassa op te kunnen plakken op ''onze'' leeftijd boss?
ja roeien met de riemen............ja ik denk 2x/wk UB en 1x/LB zoiets, mn armen zijn wel gegroeid dusssss (misschien wel verbeelding haha :dunno: )

• #2.604
Ochtend, 4,2 km wandelen 6300 stappen 65'

• #2.605
Middag, 2,5 km wandelen 3000 stappen 35'

• #2.606
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60' 🌞

UB

BP
20 x 20
10 x 40
8 x 60
5 x 5 x 85
* micro laden afwisselen met techniek/triggerpoints

Incline BP
10 x 40
10 x 50
10 x 60

Dips
2 x 8
*van 2 x 8 naar 3 x 10

Assistance

Back
Pull Ups Reversed Medium Grip
2 x 12

Inverted Rows
2 x 10

Delts
Bent Over Reversed Dumbell Flyes
2 x 12 x 8,5

Side Laterals
2 x 12 x 8,5

Dislocations
25x

Hanging Knee Raises
2 x 20 x BW

:)

Je gaat gewoon door met benchen?

• #2.610
  • #2.611
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60' broeierig :zweet:

• #2.612
  • #2.614
Gaat weer beter. Tijd gestopt met trainen totdat mijn schouder weer helemaal goed was. Nu weer rustig begonnen. Thanks for asking. :)
Ow das goed nieuws man, ik had gister nog in je logje gekeken, haal je dat slotje dr af? :pressing:
ga je op de oude voet verder of wellicht andere oefeningen?

Ik weet nog niet of ik weer ga loggen, op advies heb ik sommige oefeningen wat aangepast en bij een aantal het gewicht verlaagd. Het had ook te maken met continue overbelasting.

• #2.616
@RaceRookie Ok duidelijk, wel fijn dat je weer kunt sporten en hoop ook wel dat je terug komt ;)

Ben terug maar was er wel even ziek van. Kracht is wel wat achteruit gegaan maar ja, dat was te verwachten. Ben nu weer net 2 weekjes bezig.
Fijn dat het weer wat beter gaat. Toch een tijd een beetje te fanatiek geweest met te weinig herstel tussendoor? Was dat de oorzaak van de schouder?

Fijn dat het weer wat beter gaat. Toch een tijd een beetje te fanatiek geweest met te weinig herstel tussendoor? Was dat de oorzaak van de schouder?
Altijd maar doorknallen is niet goed, dat was de enige modus die ik kende. Ik sloeg geen training over, ook niet bij pijn of emotionele pijn. Heb weer wat geleerd.
Schouder was gewoon zwaar overbelast. Kon op laatst niets meer, ook niet met m'n handen qua grip, zo erg was het geworden.
Moet minder forceren bij vooral de OHP en de BP. Minder gewicht en veel op de vorm en langzame uitvoering (TUT @Skatermarvin :D) . Dat langzame vooral geeft me nog iets van voldoening. Best zwaar maar minder belastend.

• #2.620
crosstrainer, weerstand 15, Kcal 502, hbm 97 4,6km, 30' niet echt fit :)

Terug
Naar boven