- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lastig hoorben alweer een paar mndn boven 80% aan het pushen
wellicht wat hypertrophy en wat spiermassa erop plakken bij 75-85% 1 RM en meer volume
BP blijft wel prio is gewoon mn favoriet
ja roeien met de riemen............ja ik denk 2x/wk UB en 1x/LB zoiets, mn armen zijn wel gegroeid dusssss (misschien wel verbeelding hahalastig hoor
voor je het weet zit je te lang te zwaar te trainen, opbouwende vermoeidheid breekt je dan uiteindelijk op
beetje bb achtig trainen om de zaak rust te geven kan een goede zaak zijn, maar denk je er nog spiermassa op te kunnen plakken op ''onze'' leeftijd boss?
)
ja klopt maar minder belastend
nou ja, een beetje minder belastend dan.
halverwege, dus wil veel pauze reps/ spoto / speed / pin press / floor press/ close grip genoeg variatie..waar zit je ''zwakke'' punt eigenlijk bij het benchen boss?
nou ja, een beetje minder belastend dan.

Gaat weer beter. Tijd gestopt met trainen totdat mijn schouder weer helemaal goed was. Nu weer rustig begonnen. Thanks for asking.

Ow das goed nieuws man, ik had gister nog in je logje gekeken, haal je dat slotje dr af?Gaat weer beter. Tijd gestopt met trainen totdat mijn schouder weer helemaal goed was. Nu weer rustig begonnen. Thanks for asking.![]()

Ben terug maar was er wel even ziek van. Kracht is wel wat achteruit gegaan maar ja, dat was te verwachten. Ben nu weer net 2 weekjes bezig.@RaceRookie Ok duidelijk, wel fijn dat je weer kunt sporten en hoop ook wel dat je terug komt![]()
Fijn dat het weer wat beter gaat. Toch een tijd een beetje te fanatiek geweest met te weinig herstel tussendoor? Was dat de oorzaak van de schouder?Ben terug maar was er wel even ziek van. Kracht is wel wat achteruit gegaan maar ja, dat was te verwachten. Ben nu weer net 2 weekjes bezig.
Altijd maar doorknallen is niet goed, dat was de enige modus die ik kende. Ik sloeg geen training over, ook niet bij pijn of emotionele pijn. Heb weer wat geleerd.Fijn dat het weer wat beter gaat. Toch een tijd een beetje te fanatiek geweest met te weinig herstel tussendoor? Was dat de oorzaak van de schouder?
) . Dat langzame vooral geeft me nog iets van voldoening. Best zwaar maar minder belastend.