- Waardering
- 34.342
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60' fris... maar wel lekker wakker worden
fijne zondag![]()
Nog wat vrouwtjes gespot tijdens de wandeling?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60' fris... maar wel lekker wakker worden
fijne zondag![]()
Doet je motor het niet?
Fishes not biting?

voor mietjes zijn er toch handvatwarmers en bilnaadwarmers te monteren?

Gewoon de dagen tussendoor pakken als het redelijk is.Gaat ook nog eens vriezen vannacht. En morgenavond in de regen met 3 graden naar huis rijden. De rest van de week blijft het ook maar een paar graden. Het is dan ook al zowat de laatste maand van het jaar. Nog even 3 maandjes volhouden.
Jij kan het wetenvoor mietjes zijn er toch handvatwarmers en bilnaadwarmers te monteren?![]()
Gewoon de dagen tussendoor pakken als het redelijk is.
Kan ook prima als het idd maar niet glad is. Straks met die pekeltroep (die hier nu al op de fietspaden ligt) gewoon rekening houden en afspoelen, dan vreet het ook niet in.Oh ik ga altijd met de bike naar het werk. Zolang er maar geen sneeuw ligt. Maar dan worden er geen omweggetjes meer gemaakt.
Kan ook prima als het idd maar niet glad is. Straks met die pekeltroep (die hier nu al op de fietspaden ligt) gewoon rekening houden en afspoelen, dan vreet het ook niet in.

zaterdagmorgen nog 3 op een rij zien zitten in de kou....(apart volluk die vissers
)zaterdagmorgen nog 3 op een rij zien zitten in de kou....(apart volluk die vissers)
Terwijl je gewoon even naar de visboer kanzaterdagmorgen nog 3 op een rij zien zitten in de kou....(apart volluk die vissers)

Die middag een brief gepost en toe kwam ik "toevallig" voorbij die kraam.....tja kan ik het helpen

Die middag een brief gepost en toe kwam ik "toevallig" voorbij die kraam.....tja kan ik het helpen![]()