MuscleMeat

Bosco's log

Bossie stapt maar door. Tijd om te gaan ultra wandelen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60'

• #2.965
Verbetert de enkel nog, of blijft het hier wel bij?
nee verbeterd niet, er wordt geen kraakbeen aangemaakt, verslechterd wel in de toekomst door artrose.
Maar op dit moment ...so far so good, mobiliteit is het belangrijkste, en ik loop ook (nog steeds) zonder pijn

nee verbeterd niet, er wordt geen kraakbeen aangemaakt, verslechterd wel in de toekomst door artrose.
Maar op dit moment ...so far so good, mobiliteit is het belangrijkste, en ik loop ook (nog steeds) zonder pijn

Wat zijn de verwachtingen? Kan het flink verslechteren?

Jammer. Maar zolang het goed gaat is mobiel houden idd het beste wat je kan doen.

• #2.968

• #2.973
Ochtend
crossen 6,3km hbm 113 30'

BP Volume

Incline Wide Grip
8 x 20
8 x 30
8 x 40
8x 50
8 x 60
8 x 70
5 x 60 slowww exentric

Dips
3 x 8

Back
Chin Ups Wide Grip
2 x 8

Inverted Rows
2 x 8

Delts
Bent Over Reversed Dumbell Flyes
2 x 8 x 8,5

Side Laterals
2 x 8 x 8,5

Dislocations
15x

Hanging Knee Raises
2 x 16 x BW

* van 10 naar 8 reps .....niet echt fit
Fijn weekend
:kerst:

• #2.975
8 km fietsen ☔

Waar is het fout gegaan. Dat ik je gepest heb vanwege al die creepy en vage uitspraken van je? Mijn vriendin zat eens mee te lezen en dacht dat je homo was. Ik zeg nee joh, dat is een vent van in de 60. Dat maakte het er natuurlijk niet beter op. Of was het omdat ik je uitlachte om dat gesimp van je? Je had een vrouwtje ontmoet en ze had je gefriendzoned. Daarna gaf ze aan dat ze op vakantie wou maar niet genoeg geld had. Slim gespeeld want hopeloze simp Bosco trekt zijn portemonnee dan wel ff...tja dan ben je ook gewoon een drol Bosco, hoef je niet boos op mij te worden? Wat is het dat je een normale vraag niet meer kunt beantwoorden? Waarmee heb ik je zo op je tere zieltje getrapt??

Daarna gaf ze aan dat ze op vakantie wou maar niet genoeg geld had. Slim gespeeld want hopeloze simp Bosco trekt zijn portemonnee dan wel ff.
629.gif

• #2.978

• #2.979
Ochtend, 5 km wandelen 7000 stappen 70' ☔

UB

BP
20 x 20
10 x 40
5 x 60
5 x 80
5 x 90
10 x 80
5 x 70 slowww excentric,
4 x 70

Dips
9
9
8 F

Back
Chin Ups Wide Grip
2 x 12

Inverted Rows Wide Grip
2 x 10

Delts
Bent Over Reversed Dumbell Flyes
2 x 12 x 12

Side Laterals
2 x 12 x 12

Dislocations
1 x 25

Hanging Knee Raises
2 x 20 x BW

1000 meer stappen maar zelfde aantal km?

Terug
Naar boven