- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Een drol van Bella kan ik me nog voorstellen, maar plassen vallen toch meestal niet op ....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een drol van Bella kan ik me nog voorstellen, maar plassen vallen toch meestal niet op ....

Dat ligt aan de grootte van de blaas van bella.Een drol van Bella kan ik me nog voorstellen, maar plassen vallen toch meestal niet op ....![]()

Morgen niet?
nee wil morgen fit zijn...

Dan wens ik je alvast een topconditie voor morgenavond!
jij ook.....have fun.....live is what you make it!!Dan wens ik je alvast een topconditie voor morgenavond!

Sterkte morgen

Goed uiteinde kerel.Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60'
7 km fietsen
Fijne jaarwisseling![]()
Zelfde voor jou, smakelijk vanavond he!

Weer druk bezig geweest vanochtend! Fijne jaarwisseling en een heel mooi 2021Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60'
7 km fietsen
Fijne jaarwisseling![]()
....en maak een goede start..
dank je maak het maar gezellig!
koelkast en vriezer weer vol, stay focused en blijf gezond plzzWeer druk bezig geweest vanochtend! Fijne jaarwisseling en een heel mooi 2021
Dammit, niet te stuiten ouwe tukkerGelukkig nieuwjaar Boss!
Ik heb de eerste training van 2021 net achter de rug. OFNIEDAN!![]()

Dank je Neet, jij ook de beste wensen, in je ritme idd ...heel belangrijk en dan ook goed vol te houden..De beste wensen Bos, lekker doorgaan in dit ritme zo![]()
Dank je Rook, jullie ook allemaal thuis! Bikkel ben je man, Echtwel!, voor mij zondag maar weerGelukkig nieuwjaar Boss!
Ik heb de eerste training van 2021 net achter de rug. OFNIEDAN!![]()