- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan niet joh hoop dat dit je laatste isugh😠
Morgen waarschijnlijk beter. Mijn reet (racefiets) staat al klaar.Het regent al de hele f*cking dag! Van mij mag Bella oprotten en snel ook.
3e Kerstdag ...dus een extra rustdagHet regent al de hele f*cking dag! Van mij mag Bella oprotten en snel ook.
ofniedan!!Vandaag al gewisseld met hardlopen en krachttraining. Hopen dat het morgenvroeg droog is dan...Morgen waarschijnlijk beter. Mijn reet (racefiets) staat al klaar.
Rustdag? Da'keniknie...
Vandaag al gewisseld met hardlopen en krachttraining. Hopen dat het morgenvroeg droog is dan...
Rustdag? Da'keniknie...
Het KAN alleen maar beter zijn morgenMorgen waarschijnlijk beter. Mijn reet (racefiets) staat al klaar.

Je kan toch binnen trainen?

Percies!
ja morgen weer indoor WO .. ik bedoel mn wandeling...

ik weet heeel goed wat je bedoeldeja morgen weer indoor WO .. ik bedoel mn wandeling...![]()

wat goed van je Rook, veel rommel op straat van Bella?Idd perfect weer! Windstil en zonnig. Heb er net een halve marathon opzitten, nu lekker vreten.
Valt mee, wel veel grote plassen.wat goed van je Rook, veel rommel op straat van Bella?