- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Niet zo maar...
Thanks. Zondag pas? Kater?Dank je Rook, jullie ook allemaal thuis! Bikkel ben je man, Echtwel!, voor mij zondag maar weer![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo maar...
Thanks. Zondag pas? Kater?Dank je Rook, jullie ook allemaal thuis! Bikkel ben je man, Echtwel!, voor mij zondag maar weer![]()

"beetje van slag" haha zojuist alweer een nieuwjaarsborrel, helpt wel tegen de kater

das altijd riskant...iets met enkels ensow brr!!Ik trapte vanmorgen tijdens het hardlopen in een plas water die veel dieper was dan ik dacht. Meer dan de helft van de afstand met een zeiknatte schoen en sok gelopen. Bleergh.

Enkel is voor mij geen probleem, die sompige schoen was veel vervelender.
volgende keer gaat ut weer beter, (zonder hopje sopje)Enkel is voor mij geen probleem, die sompige schoen was veel vervelender.

Ik zie dat je hier je vorderingen maar bijhoudt.Ik trapte vanmorgen tijdens het hardlopen in een plas water die veel dieper was dan ik dacht. Meer dan de helft van de afstand met een zeiknatte schoen en sok gelopen. Bleergh.
Dat kan natuurlijk ook ....Soms...Ik zie dat je hier je vorderingen maar bijhoudt.Dat kan natuurlijk ook ....
in een spoiler mag "alles"

beetje oppassen wat je hier zegt...
fixed
maar volbracht 
OFWADAN!
Alles?

Precies