- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
todo bien amigo

¿Y tú¿
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
todo bien amigo

netjes hoor, 2x 10 en dan met wide grip, ik doe het je niet na.
ik varieer ook van buiten naar binnen met de gripnetjes hoor, 2x 10 en dan met wide grip, ik doe het je niet na.
)Zelf vind ik alleen pull ups leuk. Was erg lastig toen ik 120+ kg was (en wel erg zware pull downs kon).ik varieer ook van buiten naar binnen met de grip
Volgorde is: Pull Up, Chin Up, Medium Reversed and Small Hammer (vandaag vergeten aan te passen, dus bij deze)
ja vooral die hammer grip, heb ik gezien bij +100 mensen, die is wel te doenZelf vind ik alleen pull ups leuk. Was erg lastig toen ik 120+ kg was (en wel erg zware pull downs kon).
dat bedoelde ik eigenlijk met mijn vorige post, met wide grip krijg je eigenlijk nooit je kop goed boven de optrekstang.wide grip is idd loeizwaar met dat BW, (maar niet onmogelijk)
als dat je doel is wellicht negatives proberen, dus vanaf je kop boven naar onder de stang, en zo langzaam mogelijkdat bedoelde ik eigenlijk met mijn vorige post, met wide grip krijg je eigenlijk nooit je kop goed boven de optrekstang.
Dat is wel een goeie opbouwer, ja. Of met een hulp elastiek opbouwen, kan ook....als dat je doel is wellicht negatives proberen, dus vanaf je kop boven naar onder de stang, en zo langzaam mogelijk
dank je, ik wissel een beetje af met volume en intensiteit
dank je, er is nog ruimte, komt goedLekker weer Bos. Vooral die skullcrushers doe ik je niet na![]()
ja die 10 reppers was weer wennen, op weg naar de 80,