- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ja klopt combineer ik voortaan met om en om Heavy, Lightlekker weer hoor,
je hebt er incline bp maar weer eens bijgedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja klopt combineer ik voortaan met om en om Heavy, Lightlekker weer hoor,
je hebt er incline bp maar weer eens bijgedaan.

Zijn inverted rows, rows met BW?ochtendwandeling 1 uur
UB
Bench Press
20 x 20
10 x 40
8 x 60
4 x 6 x 75
BP Incline
5 x 5 x 57,5
Triceps Dips
3 x 10
Pull ups, Hammer Small Grip
2 x 10
Inverted Rows
2 x 10
Delts
Side Laterals dumbell raises
2 x 10 x 9
Rear Delts Bent Over Reversed Flyes
2 x 10 x 9
Dislocations
1 x 20
Hanging knee raises
2 x 8
Lying legg raises
2 x 8
* zondag weerrrr![]()
ja idd goed voor bovenkant rug/schouders
en wat daar tussen zit (rhomboids?)
ja die zeker Neet, ondersteunde spiergroep bij het bankenen wat daar tussen zit (rhomboids?)
die moet ik ook nog eens inbouwen, goeie oefening
de fysio van mijn werk had ook nog een smerige voor de rhomboids: ga op je rug op de grond liggen. Zet je ellebogen dicht naast je neer en druk daarmee je schouderbladen (en bovenlichaam dus) los van de grond.ja die zeker Neet, ondersteunde spiergroep bij het banken
das een lastige mij lukte het niet,de fysio van mijn werk had ook nog een smerige voor de rhomboids: ga op je rug op de grond liggen. Zet je ellebogen dicht naast je neer en druk daarmee je schouderbladen (en bovenlichaam dus) los van de grond.
als ie bevalt gewoon mee doorgaan, mooie afwisselingLos in de zin van een beetje omhoog? Er hoeft geen hand tussen te kunnen, dat lukt mij ook niet
Maar ik voelde daar wel spieren werken, volgens mij ongeveer die van de reverse rows en face pulls.

toch maar wat gedaanDie hanging knee raises of leg raises lukken mij niet. Ik swing als een malle.
De oudjes trainen gewoon door in de warmte, hè?

ja das een prima start v d dag, dinsdag wel een rustdag dus kwam goed uit

zowat rond de 25 reps, alleen nu verdeeld over 7 sets, dus ook meer rust.
Misschien iets langzamer, rep voor rep,op een gegeven moment kom je vanzelf in een ritme dat past zonder te swingen.Die hanging knee raises of leg raises lukken mij niet. Ik swing als een malle.