- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
thnxs beetje onderhoudend allemaal ...volgende week een ander BP programma met ook weer light assistance
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je Ron....idd 121 is wel hoog gegrepen....ik ben al tevreden met een PRSucces Bosco! Zwaar programma hoor naar de 121Kg, klasse als je het redt. Heb je dat schema zelf samengesteld?

kan ook mn rug wat herstellen...nee 120 zit er niet in hoor ..volgens de calculators 110 (115)
idd behoorlijk verkouden ..werd er echt door verrast....of eigenlijk ook weer niet
Das wss ook veel vocht.... anders gegeten en meer zoutig en daarbij ziek zijn.wel een bulkweek door stilzitten en niet sporten BW +1,5kg

ja klopt idd wel wat overdreven, gelukkig moet ik me niet vol proppen elke dag zoals jij..Das wss ook veel vocht.... anders gegeten en meer zoutig en daarbij ziek zijn.
Dus niet zo druk om maken.
Je hebt in een weekje tijd echt geen 10.000 kcal meer gegeten met die maaltjes van je![]()
Luisteren naar je lichaam is ook al heel watDat kouwe natte weer aan het einde van de winter is voor niemand lekker
Vroeger zeiden ze: als die de nieuwe aardappels nog maar haalt![]()

Een nieuw programma gevonden?
Ja idd hier zitten ook mooie assistance oefeningen bij ..beetje allround in een opbouwfase